Mitel MiCloud pomáhá zefektivnit cloudovou komunikaci a snížit náklady

Společnost Mitel oznámila, že přidala nové funkcionality do svého portfolia MiCloud s cílem umožnit poskytovatelům služeb rychlejší dodávky cloudových komunikací svým zákazníkům. Nejnovější verze řešení MiCloud také obsahuje řadu vylepšení zaměřených na co nejnižší náklady na vlastnictví (TCO).
Analytická společnost Synergy Research Group ve své zprávě označila Mitel jako dodavatele s největším podílem na globálním trhu cloudových podnikových komunikací, když co do počtu předplatitelů a licencí zaujímá celosvětově 20 %.

Zájem o řešení cloudové komunikace se značkou Mitel roste, protože zákazníci hledají flexibilní, dostupná komunikační řešení, která vyhovují jejich jedinečným obchodním potřebám. Nové funkcionality MiCloud dále vylepšují naši nabídku jak pro potřeby škálovatelnosti u velkých zákazníků, tak k potřebám vyšší mobility pro SMB zákazníky,“ řekl Bertrand Laurioz, ředitel telekomunikační divize poskytovatele služeb Hub One.

MiCloud jako komplexní cloudové komunikační řešení jednak podporuje vlastní cloudové služby společnosti Mitel a jednak poskytuje platformu pro rostoucí počet poskytovatelů služeb. MiCloud umožňuje poskytovatelům přizpůsobovat řešení tak, aby oslovili svou cílovou skupinu, od malých a středně velkých firem až po velké společnosti. Nové funkcionality vylepšují prvky mobility, zvyšují škálovatelnost pro podnikové zákazníky a těsněji integrují populární aplikace včetně Salesforce.com a Google Business Applications.

Nižší celkové náklady

Řešení MiCloud nyní nabízí více funkcionality za nižší náklady, včetně například podpory mobilních pracovníků. Kromě toho Mitel zjednodušil dodávky služeb, jejich správu a podporu uživatelů Mitel směrem k dalšímu snížení celkových nákladů na vlastnictví.

Flexibilita a rychlejší dodávky

Nové funkčnosti pro MiCloud zjednodušují zavádění nových služeb, přičemž pomáhají poskytovatelům rychle konfigurovat, rozšiřovat či zjednodušovat balíčky služeb. Nejenže to urychluje proces přijímání nových zákazníků, ale také umožňuje vytvářet atraktivní nabídky typu „try and buy“.

Aby mohli poskytovatelé služeb rychleji nastavovat nová řešení MiCloud a optimalizovat existující služby, Mitel uvedl standardizované a testovací koncepty a rozšířenou sadu profesionálních služeb.

Mitel nyní nabízí nejen konkurenceschopné cloudové komunikační řešení pro poskytovatele služeb, ale také cenově výhodné nabídky pro jejich zákazníky,“ řekl Jon Brinton, viceprezident a generální manažer divize Cloud Services ve společnosti Mitel. „To snižuje existující náklady, a co je důležité, také dlouhodobé celkové náklady na vlastnictví.

MiCloud stojí za více než 33 miliony cloudových spojení denně. Řešení obsahuje aplikace pro Unified Communications, audio a video spolupráci a kontaktní centra.

Exit mobile version