Mobile order management zkracuje dobu spouštění služeb

Řešení správy objednávek mobilních produktů a služeb od Ericssonu (burza NASDAQ: ERIC), které je součástí nabídky systémů OSS a BSS, poskytuje mobilním operátorům nástroje k výraznému zkrácení doby spouštění služeb na všech typech mobilních zařízení a snížení souvisejících nákladů. Nové řešení vzniklo díky systému Order Care založenému na softwaru firmy ConceptWave, kterou Ericsson nedávno odkoupil.
Řešení správy objednávek mobilních produktů a služeb umožňuje mobilním operátorům snížit dobu spuštění nové služby ze šesti měsíců na méně než jeden týden. Jinak řečeno, doba ziskovosti služby se prodlouží až o dvě čtvrtletí a operátor bude moci jednat rychleji než konkurence využívající méně pružné platformy.

Pomocí řešení správy objednávek mobilních produktů a služeb budou moci mobilní operátoři poskytovat svým firemním zákazníkům samoobslužné portály a nástroje k objednávání a doručování smartphonů a tabletů, aplikací a služeb pro tato zařízení. Firmy budou moci například rychle instalovat nové prodejní nástroje do mobilních zařízení svých prodejců. Kromě zefektivnění firemních úkonů v IT oblasti poskytne nové řešení zaměstnancům možnost přizpůsobit si balíček služeb sobě na míru.

Řešení správy objednávek mobilních produktů a služeb vychází ze strategie Ericssonu v oblasti systémů provozní a obchodní podpory a umožňuje mobilním operátorům opětovně využívat osvědčené a prověřené prvky, které lze rychle spojovat do nových nabídek produktů uspokojujících veškeré související technické požadavky a požadavky třetích stran. Nové řešení rovněž využívá předem integrované procesní prvky k automatizaci příjmu objednávek služeb u nové nabídky v oddílu Ericsson Multi Activation, které koordinují veškeré požadavky na konkretizaci infrastruktury.

Exit mobile version