NextiraOne se prezentovala na veletrhu Call Center World 2012

Odborníci NextiraOne předvedli praktické příklady optimalizace služeb zákazníkům pomocí chytrých mobilních zařízení, sociálních médií a virtuálních asistentů
U příležitosti největšího veletrhu zaměřeného na segment call center, který se konal v Berlíně od 28. února do 1. března, prezentovala společnost NextiraOne, mezinárodní expert na komunikační služby, rozvoj strategie poskytování služeb zákazníkům. Hlavními tématy byla chytrá mobilní zařízení, sociální média či virtuální asistenti a rovněž i integrace řešení Microsoft Lync do prostředí stávajících kontaktních center a podnikových procesů.

„Veletrh Call Center World je přehlídkou inovací a trendů v segmentu kontaktních center a my jsme k ní i v letošním roce významným způsobem přispěli,“ řekl Dr. Bernd Ruppert, generální ředitel NextiraOne Germany. „Naše nabídka je široká a sahá od standardních řešení po vysoce komplexní systémy řízení vztahů se zákazníky. Naši odborníci letos představili řadu novinek, jako je například integrace mobilních aplikací do procesů poskytování služeb zákazníkům.“

Řešení pro kontaktní centra společnosti NextiraOne jsou individuálně navrhována a implementována s cílem vyhovět specifickým potřebám a požadavkům zákazníků. Jejich základem jsou produkty předních technologických dodavatelů, jako jsou společnosti Alcatel-Lucent, Cisco, Genesys a Sikom. Kromě těchto partnerů využívá NextiraOne produkty z rozsáhlého portfolia desítek dalších poskytovatelů řešení, včetně rozpoznávání řeči a hlasových portálů, virtualizace, kokpitů, webových portálů, podpory mobility, integrace multimédií a videa, pořizování záznamů, obchodní analýzy, monitoringu kvality a řízení pracovních sil.

NextiraOne má rozsáhlé zkušenosti s implementací řešení pro kontaktní centra s kompletním rozsahem služeb – od konzultace po návrh a implementaci řešení, jeho úpravy na míru a řízení celého projektu včetně spravovaných služeb.

Exit mobile version