No Fluff Jobs bojuje za transparentní pracovní nabídky: spouští mzdový kompas a kampaň za mzdy v inzerátech

Portál s pracovními nabídkami v IT odvětví No Fluff Jobs bude pravidelně každé čtvrtletí zveřejňovat mzdový kompas, v němž na základě svých dat stanoví rozpětí mediánu hrubé mzdy jednotlivých oborů IT. Zároveň představuje iniciativu za transparentní pracovní nabídky napříč pracovním trhem s názvem Stojíš za to!

Podle průzkumu společnosti No Fluff Jobs očekává finanční ohodnocení v pracovních nabídkách přes 91 % IT specialistů. Proto představuje mzdový kompas, který informuje o rozpětí mediánu hrubé mzdy v pracovních inzerátech portálu v rámci různých oborů IT. Zveřejňovat jej bude pravidelně každé čtvrtletí a sloužit má jak uchazečům o práci, tak i personalistům a odborné veřejnosti.

Kompas vždy operuje s finančním ohodnocením uvedeným u pracovních nabídek na portálu ve vybraném časovém období. Aktuální a zároveň první mzdový kompas informuje o mzdovém rozpětí výjimečně za období prvního pololetí v 19 oborech.

Každý obor je rozdělený na úrovně junior, mid a senior. Nejvyšší částky nabízí zaměstnavatelé seniorním vývojářům v oboru security (medián dosahuje 167 448 Kč), big data (159 726 Kč) a agile (159 090 Kč). Nejméně pak juniorním pozicím v oboru design (18 571 Kč), project manager (24 004 Kč) a testing (30 673 Kč).

No Fluff Jobs je na trhu vyniká i tím, že u každé pracovní nabídky je vždy uvedené rozmezí zaměstnavatelem nabízeného finančního ohodnocení. Spolu s mzdovým kompasem proto No Fluff Jobs představuje iniciativu za transparentní pracovní nabídky, a to nejen v oboru IT. Kampaň nesoucí název Stojíš za to! běží ve všech zemích, kde společnost působí (Česko, Polsko, Maďarsko, Ukrajina) kromě Slovenska, kde zákoník práce ukládá zaměstnavatelům povinnost v inzerátech výši mzdy uvádět. Kampaň je zaměřená především na uchazeče, kterým sděluje, aby si vážili sami sebe a neodpovídali na pracovní nabídky bez uvedené mzdy. Kampaň také radí, jak poznat „fluffy“ nabídky a jaké informace by měly upřímné nabídky obsahovat. Cílem kampaně je informovat veřejnost a nastartovat legislativní změny, které by dávaly za povinnost finanční ohodnocení v inzerátech zveřejňovat.

Exit mobile version