• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Nové inovace v aplikaci Slack a integrace Salesforce Customer 360 zvyšují produktivitu týmu

Pavel Houser
10. 10. 2022
| Tiskové zprávy

Slack a Salesforce, celosvětový lídr v oblasti CRM, představili na konferenci Dreamforce nové produktové inovace, díky nimž mohou týmy ještě lépe spolupracovat ve Slacku, získávat využitelná data přímo ze Salesforce Customer 360 a využívat digitální HQ ještě lépe. Mezi hlavní inovace patří:
• Slack canvas je nový povrch v digitálním HQ, který mění způsob, jakým mohou týmy zpracovávat, organizovat a sdílet důležité zdroje. Ve spojení s platformou Slack si tak může kdokoli přizpůsobit canvas pomocí automatizací, které šetří čas, a navíc může čerpat data z evidenčních systémů, jako je například Customer 360. Tato novinka bude k dispozici již příští rok.
• Slack huddles nyní staví na své zkušenosti se zvukem a nabízí týmům odlehčené video, sdílení obrazovky pro více osob, vlákna zpráv a další funkce, které umožňují živé pracovní schůzky v jejich digitálním ústředí. Tyto funkce se začínají zavádět již nyní a v příštích týdnech budou obecně dostupné všem uživatelům.
• Nová platforma Slack je již k dispozici vývojářům. Díky nové sadě nástrojů a modulárním, opakovaně použitelným stavebním blokům tak mohou vývojáři rychleji a snadněji vytvářet, přizpůsobovat a sdílet pracovní postupy, které automatizují práci jejich týmů. Tato platforma je dostupná již dnes.
• Řešení Slack Partner Industry Solutions pomáhají zákazníkům z různých odvětví procházet touto novou érou digitální transformace. Konzultační partneři certifikovaní společností Slack – včetně společností Accenture, Atrium, Capgemini, Deloitte, Globant, IBM, KPMG, NeuraFlash, PwC, Silverline a Slalom – spouštějí první vlnu řešení pro odvětví, jako jsou finanční služby, výroba, komunikace, maloobchod, média a technologie.
Současný ekonomický cyklus nutí organizace všech velikostí, aby se staly vynalézavými na všech úrovních. Přestávky v najímání zaměstnanců a omezené zdroje znamenají, že týmy dělají více s menším úsilím, aby mohly řídit podnikání. Vedoucí pracovníci tak hledají pro řešení těchto bolestivých bodů nástroje, které zvýší produktivitu týmů a pomohou jim získat co největší hodnotu z jejich technologických zásobníků. Mnozí se proto obracejí k řešení Slack, které je jejich digitálním ústředím, které propojuje konverzace, automatizaci a aplikace v jednom prostoru.
„Zaměřujeme se na to, abychom našim zákazníkům pomohli orientovat se v budoucnosti práce, ať už je hybridní, vzdálená nebo v kanceláři,“ říká Tamar Yehoshua, produktová ředitelka společnosti Slack. „Zavádíme funkce jako Slack Connect, klipy, huddles a nyní i canvas, které přinášejí našim zákazníkům větší hodnotu a zlepšují práci v digitální centrále.“

Změňte způsob, jakým týmy sdílejí informace
Slack canvas je nový povrch v digitálním ústředí, kde mohou týmy zachycovat informace, hledat odpovědi a posouvat práci kupředu. Doplňuje tak lineární spolupráci v reálném čase v kanálech o stálé místo pro zachycení nejdůležitějších zdrojů a informací. Ve spojení s novou platformou Slack a aplikací Customer 360 tak mohou týmy do canvasu přenášet data, která zaměstnanci potřebují, ze svých evidenčních systémů – a také automatizovat kritické pracovní postupy pomocí tlačítek a formulářů.
Týmy si tak mohou přizpůsobit plátno téměř pro cokoli – od nástupu nových zaměstnanců přes spouštění marketingových kampaní až po sdílení informací pro vedoucí pracovníky a aktualizace prodejních účtů. Pomocí nástroje canvas mohou týmy prodeje, služeb a marketingu:

1. Urychlit týmový prodej pomocí nástroje Slack canvas
Slack canvas pomůže prodejním týmům maximalizovat efektivitu, zvýšit produktivitu a vyhrát více obchodů díky tomu, že se objeví klíčové informace o zákaznících. Každý účetní kanál tak může mít vyhrazený canvas, který obsahuje důležité informace, jež může používat a aktualizovat celý účetní tým. Mezi funkce, které budou moci uživatelé využívat, patří např:
• sdílení důležitých souborů, jako jsou plány účtu, dokumenty pro vedoucí pracovníky a kontakty týmu.
• Vytvoření kurátorského seznamu relevantních kanálů, na které se tým musí odkazovat, aby podpořil svůj účet.
• Zavedení běžných pracovních postupů, jako je nahlášení problému zákazníka technickému oddělení nebo schvalování požadavků.
• Přístup k údajům o příležitostech ze Salesforce Sales Cloud a k údajům o využití a výdajích.

2. Zjednodušit nástup servisních pracovníků a nastartování produktivity
Do plátna může manažer zahrnout kontrolní seznam položek, které mají noví servisní agenti splnit během prvního týdne, například připojení k více kanálům kliknutím na tlačítko, sledování školicích videí a čtení souborů. Manažeři mohou také vložit automatizované pracovní postupy pro dokončení úkolů, jako je žádost o firemní telefon, aniž by opustili plátno.
Jakmile se nový agent naučí pracovat, může integrovat data ze služby Salesforce Service Cloud do ovládacích panelů Tableau a zobrazit tak informace o zákaznících z různých kanálů. Mít tyto informace na dosah ruky je užitečné, pokud jde o přehled celkové historie případů pro daný účet a sledování metrik zatížení, jako jsou hovory za den, otevřené a uzavřené případy a NPS zákazníků.

3. Zlepšit výsledky kampaní díky zefektivněné spolupráci
Se Slackem mohou marketingové organizace realizovat kampaně řízené daty napříč svými týmy a partnery. Díky propojení plátna s projektovým kanálem Slack Connect mohou týmy spravovat každý krok procesu kampaně z jediného společného pohledu, který sleduje veškerý obsah, soubory a data pro definování cílů, sledování pokroku a správu zdrojů. Jak týmy spolupracují, je tedy snadné aktualizovat plátno pomocí odkazů na návrhy e-mailových kopií a maket a přistupovat tak k bohatým náhledům souborů kreativního designu od všech partnerů značky a agentury. To pomáhá marketérům nejen stanovit jasné cíle, ale i zvýšit produktivitu a zrychlit dobu uvedení na trh.
Díky integraci služby Marketing Cloud pro Slack mohou týmy také nastavovat, provádět a měřit své kampaně přímo ve Slacku. Díky nástroji Marketing Cloud Account Engagement for Slack mohou marketingové a obchodní týmy využívat upozornění v reálném čase a sladit je v rámci kanálů Slack, aby mohly stanovit priority sledování potenciálních zákazníků, analyzovat dopad a okamžitě vylepšovat kampaně. Jakmile je proto kampaň spuštěna, mohou týmy do kanálu a plátna zahrnout údaje o výkonnosti kampaně za letu pomocí integrace služby Marketing Cloud Intelligence Insights for Slack. To poskytuje marketérům vlastní pohled na údaje o výkonu kampaně na jednom místě a týmy tak mohou sledovat trendy, sladit strategii a změnit investice – což lze snadno sdílet ve Slacku.

Související příspěvky

Dell 14 a 16 Premium: Nástupce XPS přináší větší výkon a dlouhou výdrž baterie
Zprávičky

Dell 14 a 16 Premium: Nástupce XPS přináší větší výkon a dlouhou výdrž baterie

14. 7. 2025
Tiskové zprávy

Společnost Cato Networks jmenována lídrem v magickém kvadrantu 2025 Gartner Magic Quadrant pro platformy SASE

14. 7. 2025
Jaké novinky přináší Arcserve UDP 8.1?
Zprávičky

Analýza: Neviditelným gigantem internetového provozu jsou analytické nástroje

14. 7. 2025
Zprávičky

Europoslanci chtějí omezit příliv levného zboží z e-shopů mimo EU

14. 7. 2025

Komentáře 1

  1. Anodius says:
    3 roky před

    Slack je skvělým nástrojem pro vnitřní i externí komunikaci. Vřele doporučuji. Včerejší konference Dreamforce byla skutečně plná inovací a zajímavých diskusí F2F.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Souhlasím se Zásadami ochrany osobních údajů .

Zprávičky

Dell 14 a 16 Premium: Nástupce XPS přináší větší výkon a dlouhou výdrž baterie

Dell 14 a 16 Premium: Nástupce XPS přináší větší výkon a dlouhou výdrž baterie

Pavel Houser
14. 7. 2025

Společnost Dell Technologies představila nové vlajkové lodě svého portfolia notebooků, které navazují na sérii

Jaké novinky přináší Arcserve UDP 8.1?

Analýza: Neviditelným gigantem internetového provozu jsou analytické nástroje

Pavel Houser
14. 7. 2025

V roce 2024 se očekávalo, že dojde k zásadnímu narušení digitálního reklamního průmyslu. Google plánoval zavedení

Europoslanci chtějí omezit příliv levného zboží z e-shopů mimo EU

ČTK
14. 7. 2025

Europoslanci by chtěli omezit rostoucí příliv nekvalitního a potenciálně nebezpečného levného zboží z internetových

Před 30 lety dostaly „empétrojky“ svůj populární název

ČTK
14. 7. 2025

Pro řadu lidí je zkratka mp3 synonymem pro jakoukoliv hudbu uloženou v počítači nebo

SpaceX investuje dvě miliardy USD do Muskovy firmy zaměřené na AI

ČTK
13. 7. 2025

Společnost SpaceX podnikatele Elona Muska investuje dvě miliardy dolarů (42 miliard Kč) do jeho

750 zaměstnanců ČSOB se díky Atosu zvládlo rychle přesunout do domácích kanceláří

Google investuje 2,4 miliardy dolarů do technologie AI od start-upu Windsurf

ČTK
12. 7. 2025

Společnost Google ze skupiny Alphabet zaplatí asi 2,4 miliardy USD (50,64 miliardy Kč) za

Muskova xAI chce další peníze od investorů při ohodnocení na 200 miliard dolarů

ČTK
12. 7. 2025

Americká společnost xAI miliardáře Elona Muska plánuje vybrat peníze od investorů v novém kole

Kryptoměny a jejich ekonomika

Bitcoin pokračuje v růstu na další rekordy, překonal hranici 118 000 dolarů

ČTK
11. 7. 2025

Cena bitcoinu dnes pokračuje v prudkém růstu. Kolem 8:30 SELČ se vyšplhala na další

Tiskové zprávy

Společnost Cato Networks jmenována lídrem v magickém kvadrantu 2025 Gartner Magic Quadrant pro platformy SASE

Společnost QNAP představuje myQNAPcloud One Beta

Acer slaví několikanásobné ocenění cenou Red Dot Product Design Awards 2025

Acer for Business EMEA překonává růst trhu

Nejnovější modely Acer Chromebook Plus nyní s 12měsíčním balíčkem Google AI Pro včetně služby NotebookLM zdarma

ANECT mění vedení společnosti a posiluje management

Zpráva dne

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Redakce
15. 5. 2025

Kupte Windows 11 CDkey od Goodoffer24.com a můžete růst s tímto OS jak při...

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Malé modely AI mají být velkým trendem

Pavel Houser
3. 1. 2025

V záplavě prognóz technologického vývoje (nejen) v roce 2025 zde prozatím trochu zapadlo jedno téma, které...

Slovník

Cash advance

SGSN

Channel split

Nejpopulárnější články

Žádný obsah není dostupný

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.