• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Nové inovace v aplikaci Slack a integrace Salesforce Customer 360 zvyšují produktivitu týmu

Pavel Houser
10. 10. 2022
| Tiskové zprávy

Slack a Salesforce, celosvětový lídr v oblasti CRM, představili na konferenci Dreamforce nové produktové inovace, díky nimž mohou týmy ještě lépe spolupracovat ve Slacku, získávat využitelná data přímo ze Salesforce Customer 360 a využívat digitální HQ ještě lépe. Mezi hlavní inovace patří:
• Slack canvas je nový povrch v digitálním HQ, který mění způsob, jakým mohou týmy zpracovávat, organizovat a sdílet důležité zdroje. Ve spojení s platformou Slack si tak může kdokoli přizpůsobit canvas pomocí automatizací, které šetří čas, a navíc může čerpat data z evidenčních systémů, jako je například Customer 360. Tato novinka bude k dispozici již příští rok.
• Slack huddles nyní staví na své zkušenosti se zvukem a nabízí týmům odlehčené video, sdílení obrazovky pro více osob, vlákna zpráv a další funkce, které umožňují živé pracovní schůzky v jejich digitálním ústředí. Tyto funkce se začínají zavádět již nyní a v příštích týdnech budou obecně dostupné všem uživatelům.
• Nová platforma Slack je již k dispozici vývojářům. Díky nové sadě nástrojů a modulárním, opakovaně použitelným stavebním blokům tak mohou vývojáři rychleji a snadněji vytvářet, přizpůsobovat a sdílet pracovní postupy, které automatizují práci jejich týmů. Tato platforma je dostupná již dnes.
• Řešení Slack Partner Industry Solutions pomáhají zákazníkům z různých odvětví procházet touto novou érou digitální transformace. Konzultační partneři certifikovaní společností Slack – včetně společností Accenture, Atrium, Capgemini, Deloitte, Globant, IBM, KPMG, NeuraFlash, PwC, Silverline a Slalom – spouštějí první vlnu řešení pro odvětví, jako jsou finanční služby, výroba, komunikace, maloobchod, média a technologie.
Současný ekonomický cyklus nutí organizace všech velikostí, aby se staly vynalézavými na všech úrovních. Přestávky v najímání zaměstnanců a omezené zdroje znamenají, že týmy dělají více s menším úsilím, aby mohly řídit podnikání. Vedoucí pracovníci tak hledají pro řešení těchto bolestivých bodů nástroje, které zvýší produktivitu týmů a pomohou jim získat co největší hodnotu z jejich technologických zásobníků. Mnozí se proto obracejí k řešení Slack, které je jejich digitálním ústředím, které propojuje konverzace, automatizaci a aplikace v jednom prostoru.
„Zaměřujeme se na to, abychom našim zákazníkům pomohli orientovat se v budoucnosti práce, ať už je hybridní, vzdálená nebo v kanceláři,“ říká Tamar Yehoshua, produktová ředitelka společnosti Slack. „Zavádíme funkce jako Slack Connect, klipy, huddles a nyní i canvas, které přinášejí našim zákazníkům větší hodnotu a zlepšují práci v digitální centrále.“

Změňte způsob, jakým týmy sdílejí informace
Slack canvas je nový povrch v digitálním ústředí, kde mohou týmy zachycovat informace, hledat odpovědi a posouvat práci kupředu. Doplňuje tak lineární spolupráci v reálném čase v kanálech o stálé místo pro zachycení nejdůležitějších zdrojů a informací. Ve spojení s novou platformou Slack a aplikací Customer 360 tak mohou týmy do canvasu přenášet data, která zaměstnanci potřebují, ze svých evidenčních systémů – a také automatizovat kritické pracovní postupy pomocí tlačítek a formulářů.
Týmy si tak mohou přizpůsobit plátno téměř pro cokoli – od nástupu nových zaměstnanců přes spouštění marketingových kampaní až po sdílení informací pro vedoucí pracovníky a aktualizace prodejních účtů. Pomocí nástroje canvas mohou týmy prodeje, služeb a marketingu:

1. Urychlit týmový prodej pomocí nástroje Slack canvas
Slack canvas pomůže prodejním týmům maximalizovat efektivitu, zvýšit produktivitu a vyhrát více obchodů díky tomu, že se objeví klíčové informace o zákaznících. Každý účetní kanál tak může mít vyhrazený canvas, který obsahuje důležité informace, jež může používat a aktualizovat celý účetní tým. Mezi funkce, které budou moci uživatelé využívat, patří např:
• sdílení důležitých souborů, jako jsou plány účtu, dokumenty pro vedoucí pracovníky a kontakty týmu.
• Vytvoření kurátorského seznamu relevantních kanálů, na které se tým musí odkazovat, aby podpořil svůj účet.
• Zavedení běžných pracovních postupů, jako je nahlášení problému zákazníka technickému oddělení nebo schvalování požadavků.
• Přístup k údajům o příležitostech ze Salesforce Sales Cloud a k údajům o využití a výdajích.

2. Zjednodušit nástup servisních pracovníků a nastartování produktivity
Do plátna může manažer zahrnout kontrolní seznam položek, které mají noví servisní agenti splnit během prvního týdne, například připojení k více kanálům kliknutím na tlačítko, sledování školicích videí a čtení souborů. Manažeři mohou také vložit automatizované pracovní postupy pro dokončení úkolů, jako je žádost o firemní telefon, aniž by opustili plátno.
Jakmile se nový agent naučí pracovat, může integrovat data ze služby Salesforce Service Cloud do ovládacích panelů Tableau a zobrazit tak informace o zákaznících z různých kanálů. Mít tyto informace na dosah ruky je užitečné, pokud jde o přehled celkové historie případů pro daný účet a sledování metrik zatížení, jako jsou hovory za den, otevřené a uzavřené případy a NPS zákazníků.

3. Zlepšit výsledky kampaní díky zefektivněné spolupráci
Se Slackem mohou marketingové organizace realizovat kampaně řízené daty napříč svými týmy a partnery. Díky propojení plátna s projektovým kanálem Slack Connect mohou týmy spravovat každý krok procesu kampaně z jediného společného pohledu, který sleduje veškerý obsah, soubory a data pro definování cílů, sledování pokroku a správu zdrojů. Jak týmy spolupracují, je tedy snadné aktualizovat plátno pomocí odkazů na návrhy e-mailových kopií a maket a přistupovat tak k bohatým náhledům souborů kreativního designu od všech partnerů značky a agentury. To pomáhá marketérům nejen stanovit jasné cíle, ale i zvýšit produktivitu a zrychlit dobu uvedení na trh.
Díky integraci služby Marketing Cloud pro Slack mohou týmy také nastavovat, provádět a měřit své kampaně přímo ve Slacku. Díky nástroji Marketing Cloud Account Engagement for Slack mohou marketingové a obchodní týmy využívat upozornění v reálném čase a sladit je v rámci kanálů Slack, aby mohly stanovit priority sledování potenciálních zákazníků, analyzovat dopad a okamžitě vylepšovat kampaně. Jakmile je proto kampaň spuštěna, mohou týmy do kanálu a plátna zahrnout údaje o výkonnosti kampaně za letu pomocí integrace služby Marketing Cloud Intelligence Insights for Slack. To poskytuje marketérům vlastní pohled na údaje o výkonu kampaně na jednom místě a týmy tak mohou sledovat trendy, sladit strategii a změnit investice – což lze snadno sdílet ve Slacku.

Související příspěvky

Tiskové zprávy

Novinky v Acronis Cyber Protect Cloud: přímé zálohování a archivace e-mailů v Microsoft 365

16. 6. 2025
Tiskové zprávy

Česko si drží v některých oblastech digitalizace vedoucí postavení, v těch dosud problematických se výrazně zlepšuje

16. 6. 2025
Zprávičky

Operátoři loni zvýšili investice o 3,5 miliardy na 23 miliard korun

16. 6. 2025
Eyal Heiman, Cato Networks
Články

Pro Cato je Praha klíčové centrum inovací v kybernetické bezpečnosti

16. 6. 2025

Komentáře 1

  1. Anodius says:
    3 roky před

    Slack je skvělým nástrojem pro vnitřní i externí komunikaci. Vřele doporučuji. Včerejší konference Dreamforce byla skutečně plná inovací a zajímavých diskusí F2F.

Zprávičky

Operátoři loni zvýšili investice o 3,5 miliardy na 23 miliard korun

ČTK
16. 6. 2025

Telekomunikační firmy investovaly v loňském roce celkem 23 miliard korun, což je o 3,5

AI snižuje důležitost formálního vzdělání, říká studie PwC

ČTK
15. 6. 2025

Zavádění umělé inteligence (AI) na pracoviště výrazně zvyšuje produktivitu zaměstnanců i tržby firem. V

750 zaměstnanců ČSOB se díky Atosu zvládlo rychle přesunout do domácích kanceláří

Čínská společnosti Tencent zvažuje koupi jihokorejského vývojáře Nexon

ČTK
14. 6. 2025

Čínský internetový gigant Tencent Holdings zvažuje možnost nákupu jihokorejského vývojáře her Nexon. Tencent hledá

Nvidia a Perplexity AI plánují evropské modely AI, zapojí se také Slovensko

ČTK
13. 6. 2025

Americký výrobce vyspělých polovodičů Nvidia a a start-up Perplexity AI uzavřely partnerství pro vytvoření

OpenAI chce podle médií peníze od investorů ze Saúdské Arábie, Indie a emirátů

ČTK
13. 6. 2025

Americká společnosti OpenAI, která je průkopníkem v oblasti generativní umělé inteligence (AI), jednala se

Jeden z prvních počítačů Apple se v USA vydražil za více než 223 000 dolarů

Piráti podali oznámení na šéfa IT z MPSV Trpkoše, dle něj byly zakázky v pořádku

ČTK
12. 6. 2025

Piráti podali trestní oznámení na šéfa sekce IT ministerstva práce Karla Trpkoše kvůli zadávání

Policie zřejmě získá snadnější přístup do rejstříku trestů a evidence přestupků

ČTK
12. 6. 2025

Policie pravděpodobně získá snadnější přístup do rejstříku trestů a evidence přestupků. Umožnit to má

Vláda projedná novelu, která zpřesní pravomoci NÚKIB

Nová pravidla pro kybernetickou bezpečnost Senát schválil

ČTK
12. 6. 2025

Vyloučení technologií, které by mohly představovat bezpečnostní riziko pro stát, má umožnit zákon o

Tiskové zprávy

Novinky v Acronis Cyber Protect Cloud: přímé zálohování a archivace e-mailů v Microsoft 365

Česko si drží v některých oblastech digitalizace vedoucí postavení, v těch dosud problematických se výrazně zlepšuje

O2 zavádí do své sítě samostatné 5G jádro (5G stand alone)

AI agenti místo „noreply“ v nové platformě Salesforce

AI vyžaduje kontext i ve veřejné správě

ZEBRA SYSTEMS vyhlásila nejlepší lokální partnery za rok 2024

Zpráva dne

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Redakce
15. 5. 2025

Kupte Windows 11 CDkey od Goodoffer24.com a můžete růst s tímto OS jak při...

Videa ITBiz.cz

Glenn Mallon, Dell Technologies

Elektronická recepční

FORXAI Mirror

Kamery pro průmysl a detekci požárů

Kamery pro vyhodnocení spokojenosti zákazníků

Kalendář

Zář 22
22. září @ 8:00 - 26. září @ 17:00

EMO Hannover 2025

Říj 1
Celý den

Cyber Attacks

Říj 21
Celý den

Bezpečnosť a dostupnosť dát

Zobrazit kalendář

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Malé modely AI mají být velkým trendem

Pavel Houser
3. 1. 2025

V záplavě prognóz technologického vývoje (nejen) v roce 2025 zde prozatím trochu zapadlo jedno téma, které...

Odebírat newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Slovník

Yahoo! Messenger

Pwnie

Break

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware int Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT

Píšeme jinde

RSS ScienceMag RSS

  • Rychlý diagnostický test kolorektálního karcinomu
  • Vědomí je termín naprosto pustý. A umělá inteligence vtělená do kamene
  • Vědci dokázali detekovat světlo procházející celou lidskou hlavou

RSS AbcLinuxu RSS

  • Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma (13. a 14. června 2025)
  • Kali Linux 2025.2
  • Dánské ministerstvo pro digitální záležitosti má v plánu přejít na Linux a LibreOffice

Newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.