Ocenění kvality pro českou pobočku NextiraOne

Národní informační středisko pro podporu kvality ocenilo komplex servisních služeb All in One Service.
Na slavnostním Večeru s Českou kvalitou získala společnost NextiraOne Czech ocenění kvality v kategorii Certifikované služby IT za svůj komplex servisních služeb All in One Service. Ocenění kvality, zařazené do vládou garantovaného Programu Česká kvalita, udělilo NextiraOne Czech Národní informační středisko pro podporu kvality. Akce se konala v Národním domě na pražských Vinohradech, oceněny byly i další úspěšné firmy z celé České republiky.

NextiraOne All in One Service

Komplex servisních služeb NextiraOne Czech v oblasti informačních a telekomunikačních technologií je zaměřený na budování, správu a další rozvoj infrastruktury kontaktních center, pobočkových ústředen, dohledových systémů, aplikační správy, datové infrastruktury a datových center.

„Velmi si vážíme významného ocenění kvality našich služeb, které prokazuje, jakou odbornost a péči našim zákazníkům věnujeme,“ řekl Petr Hübl, generální ředitel společnosti NextiraOne Czech. „Jedinečnost našeho řešení servisních služeb je založena na odborných znalostech a dlouhodobých zkušenostech specialistů NextiraOne v této oblasti. Proto jsme vytvořili modulární systém servisních produktů, s jehož pomocí jsme schopni pokrýt potřeby každého zákazníka.“

Komplexní škála nabízených služeb je zaměřena na proaktivní servis, odstraňování poruch, provádění změn konfigurací systémů, zajištění aktualizace softwarových řešení, školení uživatelů a vedoucích pracovníků, konzultační služby a řízení projektů.

Exit mobile version