Oficiální měření návštěvnosti internetu v Maďarsku bude sledovat Gemius

Společnost Gemius, spolu s partnerem, agenturou Ipsos, byla vybrána za dodavatele další etapy oficiálního měření návštěvnosti internetu v Maďarsku. IAB Hungary a Asociace maďarských komunikačních agentur (MAKSZ) vyhlásily Gemius a IPSOS vítězi výběrového řízení na dodavatele měření (Digitalis Közönségmérési Tender – DKT13). Pro Gemius a IPSOS znamená toto vítězství pokračování v oficiálním měření návštěvnosti internetu na tomto trhu.

Další vlna měření návštěvnosti internetu v Maďarsku začne 2. ledna 2013 a bude probíhat do roku 2017. Nová etapa měření představuje důležitý krok pro jeden z nejrozvinutějších internetových trhů regionu střední a východní Evropy, jelikož bude nově zahrnovat nejen klasické měření návštěvnosti webových stránek (výzkum gemius/Ipsos Audience), ale také data o návštěvnosti internetu z mobilních zařízení (gemiusMobile) a o sledovanosti streamovaného obsahu (gemiusStream). Tyto novinky jsou reakcí na rychlý rozvoj maďarského interaktivního reklamního trhu v posledních letech a s rostoucím zájmem agentur, zadavatelů reklamy a vydavatelů o tento trh.

„Jsme rádi, že díky rozhodnutí IAB Hungary a MAKSZ budeme, spolu s agenturou Ipsos, nadále poskytovat měření internetu na tak zajímavém trh jako je Maďarsko. Toto rozhodnutí je zároveň potvrzením kvality našeho nástroje pro měření návštěvnosti internetu. Náš výzkum reaguje na nejnovější trendy internetového trhu a proto jsme se rozhodli rozšířit rozsah studie gemius/Ipsos Audience o měření mobilního internetu a sledovanosti video obsahu. Tyto nové funkce splní všechny požadavky internetového trhu a pomohou odborníkům v oblasti internetu plnit jejich každodenní povinnosti,“ říká Filip Pieczyński, Head of gemiusAudience Product Department a Vice President společnosti Gemius SA.

Exit mobile version