Panasonic představuje TOUGHBOOK-as-a-Service

Služba umožňuje splácet zařízení TOUGHBOOK měsíčně a splátky rozložit na dobu tří let.
Jedinečný, bezúročný model měsíčních splátek na odolná zařízení eliminuje nutnost vysokých pořizovacích nákladů a zahrnuje služby na konci životnosti zařízení, jako např. sběr zařízení, jejich recyklaci a odstranění dat

Společnost Panasonic dnes představila svůj nový model prodeje nazvaný TOUGHBOOK-as-a-Service (TaaS). Jedná se o jedinečný, bezúročný model měsíčních splátek pro odolná zařízení. Podniky nyní mohou vybavit terénní pracovníky odolným notebookem, tabletem nebo handheldem Panasonic TOUGHBOOK, aniž by si musely dělat v investičních výdajích starosti s vysokými pořizovacími náklady.

TOUGHBOOK-as-a-Service je komplexní služba zajišťovaná evropským poskytovatelem digitálních služeb Econocom. Společnostem umožňuje splácet zařízení TOUGHBOOK měsíčně a splátky rozložit na dobu tří let. Jedinečnost tohoto modelu spočívá v tom, že uživatelé, kteří se přihlásí k odběru TaaS, zaplatí za nákup stejnou částku jako při jednorázovém nákupu, i když jsou platby rozloženy do dlouhého časového období. Tím se eliminují vysoké jednorázové pořizovací náklady, což umožňuje organizacím využívat výhod provozních nákladů (OPEX) místo investičního řešení nákupu (CAPEX).

Řešení TaaS zahrnují přístup k zařízením Panasonic TOUGHBOOK, dodávku, 3letou záruku, technickou podporu a služby na konci životnosti zařízení, jako např. sběr zařízení, jeho recyklaci a odstranění dat. Kromě hardwaru v podobě odolných zařízení si mohou zákazníci v rámci měsíčních splátek se stejným nulovým úrokem1 přidat také další doplňky, jako např. držáky do vozidel, dokovací stanice, specializované softwarové aplikace a další příslušenství, ale také prodlouženou záruku nebo záruku pro případ náhodného poškození.

Zákazníci mohou přihlášení k odběru služeb TaaS personalizovat pomocí různých volitelných doplňků, a to včetně programu nákupu na protiúčet, který umožní podnikům upgradovat technologii, aniž by přišly o hodnotu stávajících statků. Služba TaaS umožňuje také nakupovat balíčky služeb, např. kreditu na volání, správu mobilních zařízení (MDM) a analytiku dat.

Kevin Jones, generální ředitel divize Panasonic Mobile Solutions Business v Evropě, uvedl: „Naše odolná mobilní zařízení proměňují produktivitu mobilní pracovní síly napříč obory, od maloobchodu a pohostinství, přes výrobu a logistiku až ke zdravotnické péči a záchranným službám. Naše služba TOUGHBOOK-as-a-service umožňuje organizacím využívat výhod špičkové technologie a doplňkových služeb, které uspokojují jejich potřeby, a to flexibilnějším způsobem a bez finančního břemene pořizovacích nákladů.“

Chris Labrey, generální ředitel ve společnosti Econocom UK & IRL, uvedl: „Nabídka společnosti Panasonic v oblasti odolných zařízení je u mobilních pracovníků i zaměstnavatelů velmi oblíbená. Tím, že zajišťujeme řešení TaaS společnosti Panasonic, můžeme přispět k tomu, že jsou nyní tato zařízení pro široké spektrum podniků dostupnější než kdykoliv v minulosti. Naše modely přihlášení k odběru jsou jedinečným způsobem, jak mohou podniky získat technologická aktiva, aniž by musely realizovat jednorázové investice, a současně s bezkonkurenční agilitou aktualizovat a obnovovat svá aktiva.“

Řešení Panasonic TaaS bude k dispozici během roku 2018.

Exit mobile version