B2B platební platforma pro slevové servery Paylo.cz zahájila certifikaci ověřených portálů. Získaný certifikát se zobrazuje u všech nabídek daného slevového serveru a na slevových agregátorech, které jsou registrovány v systému Paylo. Paylo spolu se slevovým agregátorem Slevín tak pokračují ve své strategii pro zvyšování kvality českého slevového trhu.
Paylo a Slevín tímto krokem apelují (v současné době) na všech 135 aktivních slevových portálů v systému, aby šli maximálně prozákaznickým servisem. Pro získání certifikátu musí splňovat následující kritéria, která zákazníkům garantují 100% servis a maximální kvalitu u nabídek. Pokud portál podmínky certifikace splňuje, jsou jeho nabídky označeny logem certifikátu, tak aby zákazník byl schopen rozeznat, který portál je maximálně důvěryhodný a který ne.
Aby slevový server certifikát získal, musí prokazatelně splňovat následující podmínky:
-
telefonická podpora
Zákazníkům musí být k dispozici telefonická podpora. -
platba kartou
Slevový server umožňuje platbu platebními kartami a to za stejné ceny jako prezentuje. -
garance vrácení peněz
Slevový server musí mít aktivní přístup při vracení peněz zákazníkům za neuspokojivé služby. Nejen při neposkytnutí služby, ale i při její špatné či nedostatečné kvalitě, oproti popisované nabídce. -
kvalitní slevové nabídky
Slevový server nesmí nabízet nekvalitní zavádějící či dokonce podvodné slevové nabídky. Musí pečovat o kvalitu svých slevových nabídek a partnerů.
Certifikace byla po dlouhodobých přípravách zahájena 1. října 2012 a v současné době jí disponuje již 14 největších portálů na trhu. Ostatní slovové portály, které zmiňovaná kritéria splňují, mohou o udělení certifikátu rovněž zažádat. Následně Paylo a přidružené agregátory tuto žádost prověří, zda portál splňuje veškeré podmínky certifikace. Souběžně s tím probíhá kontrola nabídek (kvalita, výše slev, poskytované služby…) a rovněž zohlednění zpráv z trhu a zpětných vazeb od uživatelů.
„Z naší strany nejde jen o marketingový tah, ale skutečně tlačíme na portály, aby dodávaly pouze kvalitní nabídky – adekvátní slevy, správné a neklamavé či zavádějící popisky k nabídkám, reálné nenadhodnocené ceny… Dalším významným kritériem je dodatečný servis v podobě telefonické podpory, garance vrácení peněz a mnoho dalšího,“ uvádí Michal Menšík, jednatel slevového agregátoru Slevín.cz. Chceme tak neustále čistit trh od nedůvěryhodných nabídek a portálů. Tím že za touto garancí stojíme my – nezávislý agregátor – nás zákazníci berou jako jistou oporu.
V rámci zkvalitňování slevového trhu se dále čím dál více rozšiřuje i pojištění slevových portálů a jejich jednotlivých nabídek. Pojišťovna uzavírá smlouvy s portály a v případě pojistné události následně plní závazky vůči klientům, nakupujícím na slevových portálech.