Projekt Škoda Auto, a.s. – Target Network Tool vítězem v letošních Internet Effectiveness Awards

Ve čtvrtek 20. září vyvrcholil již sedmý ročník soutěže Internet Effectiveness Awards slavnostním galavečerem, na kterém byly vyhlášeny výsledky v celkem 10 oborových kategoriích, byla udělena 4 ocenění organizátora IEA a Grand Prix IEA 2012. Křišťálovou trofej pro celkového vítěze si letos odnáší Škoda Auto s projektem Target Network Tool od agentury Et netera. Projekt zároveň zvítězil i v oborové kategorii Auto-Moto.
Ocenění organizátora soutěže, Asociace dodavatelů internetových řešení Asociace BIZ, za nejlepší mobilní řešení získala aplikace Horská služba od společnosti eMan, která umožňuje snadné přivolání pomoci záchranářů z nejbližší horské služby, dle polohy uživatele. Trofej za nejlepší využití sociálních sítí, virálního marketingu a videa získala společnost ETA a její testovací studio, jejíž vtipně natočená testovací videa dosáhla celkem více než 1,6 mil. Shlédnutí na YouTube, projekt vytvořila agentura Wunderman.

Nejlepší integrovanou kampaní se stala otevřená komunikace Air Bank před spuštěním banky od Mather Advertures. Ocenění za inovace získal Peugeot Česká republika, který ve spolupráci s agenturou Symbio Digital vytvořil unikátní online prezentaci nového modelu 208, který uživatelé mohli ovládat emocemi díky technologii rozpoznávání pohybu a úsměvu.

Ohlédnutí za IEA 2012

„Letošní ročník považuji za mimořádně povedený po všech stránkách. Přihlásily se skutečně kvalitní a zajímavé projekty, porota byla také vynikající. Oproti minulým ročníkům jsme provedli celou řadu změn, vrátili jsme se k oborovým kategoriím a rozhodli jsme se udělovat zvláštní ceny organizátora soutěže Asociace BIZ. Také se letos poprvé sešla celá porota, aby vybrala absolutního vítěze Grand Prix IEA. Jednání bylo konstruktivní, věcné a všichni jsme se jasně shodli, kdo si originální plastiku od sklárny Moser letos odnese. Samotné vyhlašování se neslo v duchu amerických gangsterů a mafiánů 30-tých let a považuji ho za nejlepší galavečer celé historie soutěže. Nejen kvůli skvělé atmosféře, dobovým kostýmům, nápadité moderaci Simony Babčákové a Jakuba Žáčka, ale především díky stylovému vystoupení legendárního showmana Ondřeje Havelky a jeho Melody Makers. Laťka je nastavená vysoko, takže příští rok se musíme hodně snažit. Na IEA 2013 se už teď těším,“ říká o letošních Internet Effectiveness Awards Michal Kříž, prezident Asociace dodavatelů internetových řešení Asociace.BIZ.

Exit mobile version