Regus: Umístění kanceláře v profesionálním a reprezentativní prostředí je klíčem k úspěchu, věří 62 % českých podnikatelů

Ideální pracovní lokalita vypadá vkusně, je cenově efektivní a nachází se v blízkosti zákazníků.
Regus, největší globální poskytovatel flexibilních pracovišť, dnes představil výsledky nejnovějšího průzkumu týkajícího se preferencí firem při výběru lokality pro svou kancelář. Podle těchto výsledků jsou podnikatelé a majitelé firem přesvědčeni, že nejlépe jejich obchodní potřeby splňují kancelářské prostory, které vypadají vkusně, jsou inspirativní a jsou cenově efektivní. Profesionálně vyhlížející kancelář a lokalita, která se nachází v blízkosti k jejich stávajícím či potenciálním zákazníkům je pak pro ně klíčem k obchodnímu úspěchu.

Globální průzkum, kterého se zúčastnilo 44 000 respondentů ze 100 zemí, ukázal, že profesionální a reprezentativní vzhled pracoviště je klíčový pro 63 % z nich. Vedle dobré image je druhým nejdůležitějším faktorem poměr hodnota/cena – výše a efektivita nákladů vydaných na provoz kanceláře je zásadním kritériem pro 56 % respondentů, a to zejména pro začínající firmy.

Třetím nejdůležitějším faktorem v globálním měřítku je práce v kreativním a podnětném prostředí (43 %) – na rozdíl od České republiky, kde podnikatelé spíše chtějí být blíže k zákazníkům. Čeští respondenti odpověděli takto:

• Pro 62 % českých respondentů je nejdůležitější vkusný a profesionální vzhled kanceláře;

• Pro 40 % je hlavní cenová efektivita, tj. maximální hodnota za vydané náklady;

• 38 % považuje za nejdůležitější blízkost k zákazníkům;

• Pouze 27 % českých respondentů (oproti 43 % globálních) klade důraz na kreativní a moderní prostředí; pro 36 % je důležité mít k dispozici otevřené prostory pro setkávání;

• 8 % českých podnikatelů se snaží přizpůsobovat své pracoviště moderním trendům a požadavkům přicházející mladé (milénium) generace, oproti 13 % ve světě.

„Setkávám se skupinou lidí, se kterými je vhodné jednat v profesionálních a reprezentativních prostorách. Hledala jsem místo, kde by klienti měli pocit příjemného a diskrétního prostředí, v klimatizovaných kancelářích a s možností dát si v klidu kávu a nějaké občerstvení,“ řekla Petra Breyerová, personální poradkyně. „Vyhovuje mi proto profesionální zázemí kanceláří Regus a flexibilita, díky které mohu využívat kancelářské a zasedací prostory přesně podle svých aktuálních potřeb.“

„Jsem rád, že dokážeme profesionálními službami a reprezentativním vzhledem business center Regus vycházet vstříc potřebám našich klientů,“ řekl Karel Pelán, ředitel společnosti Regus v České republice. „Naši zákazníci v České republice navíc velmi oceňují i rychlost, s jakou dokážeme vyřídit jejich požadavky. Kanceláře jsou plně vybavené a jsou ihned k dispozici. Prakticky mohou začít využívat svou kancelář v ten samý den, kdy si ji v rámci prohlídky business centra vyberou. S tím souvisí i nulové počáteční náklady na vybavení či drobné stavební úpravy, které jsou u běžných kanceláří často nutností.“

Exit mobile version