Řešení Oracle Retail zefektivňuje prodej bot

Globálně působící polský prodejce obuvi, společnost CCC Group, využívá řešení Oracle Retail.
Firma díky nasazení těchto systémů výrazně zvýšila svou ziskovost – hrubé marže stouply o 4,2 % a prodeje zásob se zvýšily až o 7,1 %. Zefektivnění práce se zásobami je důležité, protože firma má v nabídce 45000 produktů.

CCC Group je v Evropě jedním z nejrychleji rostoucích prodejců obuvi. Každoročně prodá více než 50 milionů párů bot v 1 200 kamenných prodejnách, ve 23 zemích prodává on-line. V rámci platformy Oracle Retail již CCC Group úspěšně využívala řešení Oracle Retail Clearance Optimization, nyní nasazuje i další specializované systémy pro podporu maloobchodního prodeje: Oracle Retail Merchandise a Oracle Retail Merchandise Financial Planning and Assortment Planning. Při implementaci CCC Group spolupracuje se společností Pronos, která je zlatým partnerem Oracle PartnerNetwork. Přínosem těchto řešení by měla být další automatizace, která umožní eliminovat procesy ještě stále vyžadující rozsáhlou ruční práci. Nasazení těchto řešení je součástí digitální transformace firmy. Platforma Oracle podporuje finanční plánování a tvorbu cen i plánování slevových a propagačních akcí, jimiž se značka dokáže odlišit od konkurence a zvýšit loajalitu zákazníků.

Dalším krokem transformace CCC Group je nasazení Oracle Retail Merchandise Operations Management; toto řešení umožňuje jednotný pohled na zásoby. Partnerem pro implementaci je v tomto případě společnost Accenture.

Exit mobile version