RETIA slaví úspěch se svým softwarem pro záznam a analýzu hlasu v zahraničí

Čeští vědci a programátoři si mohou připsat další úspěch. Pardubická společnost RETIA se kromě vojenských programů, zabývá i vývojem a inovacemi speciálního systému ReDat, který zcela unikátně zaznamenává a analyzuje hlasovou konverzaci. A to jak telefonickou, tak i tu interpersonální, tj. tu která probíhá například na pobočkách. Za posledních šest měsíců RETIA uzavřela hned několik významných projektů.
„Vyhráli jsme několikakolový tendr maďarské Raiffeisenbank, úspěšně implementujeme ReDat u významné finské bezpečnostní složky, a jsme těsně před podpisem rozsáhlých kontraktů v Jižní Americe,“ vyjmenovává úspěchy posledních měsíců Jiří Kristek, člen představenstva zodpovědný za projekt ReDat. Vývoj služeb a řešení tak hraje stále důležitější roli. Podle Kristka se zahraniční tržby na celkových příjmech ReDatu již dostaly na třetinu celkového obratu.

Pardubická RETIA přitom patří k lídrům tuzemského trhu se záznamovými systémy. Vývojáři se v divizi ReDat dlouhodobě věnují záznamu a analýze hlasu a jejímu využití u komerčních subjektů. A systematická práce začíná nést ovoce. „V loňském roce jsme uvedli na trh několik novinek. Byl to nejen převratný záznam a analýza mobilní komunikace pod označením ReDat MobileRecorder, ale také jsme rozšířili základní systém, který dostal název ReDat eXperience,“ upozorňuje Kristek. Kromě vědeckého vývoje se RETIA zaměřila na zahraniční trhy. „Ekonomická krize přímo roztáčí náš byznys. Sledování efektivity zaměstnanců, operátorů v call centrech nebo chybových hlášení na dispečincích, je totiž stále významnější. Jedním z nástrojů snižování nákladů a zároveň dosažení větší efektivity je totiž využití inovativnějšího technického řešení,“ vysvětluje Jiří Kristek a jedním dechem dodává: „Náš obchodní a marketingový tým odvádí skvělou práci. Zaměřuje se totiž nejen na Evropu, ale svoji pozornost soustředí i na rozvíjející se trhy. Dnes jsme velmi daleko v jednání s významným odběratelem v Jižní Americe a zároveň se ucházíme o veřejnou zakázku v jednom z indických států.“

V Evropě si RETIA připisuje kromě významných partnerství s telekomunikačními a bankovními subjekty také zakázku s významnou bezpečnostní složkou Finska. Velmi významné je i uzavření smlouvy s maďarskou Reiffeisenbank.

„Loňská novinka ReDat MobileRecorder představuje přelomovou funkci, která najde své uplatnění nejen v kontaktních centrech a dispečincích, ale i u mnoha společností, jejichž zaměstnanci používají v rozšířené míře mobilní telefony,“ říká Jiří Kristek, člen představenstva společnosti RETIA a poukazuje na skutečnost, že díky této inovaci je nyní možné spravovat nejen hovory, ale i textové zprávy. Mezi hlavní výhody novinky patří zabezpečení a průkaznost mobilní komunikace, může napomoci zrychlit rozhodovací procesy a také zabraňuje zneužívání např. mobilních služebních telefonů. Některé společnosti chtějí omezit využívání mobilních telefonů zaměstnanci pouze na pracovní záležitosti.

„Nyní jsme schopni spravovat a ukládat nejen všechny mobilní hlasové záznamy na zabezpečený server a následně je prostřednictvím aplikace ReDat eXperience analyzovat, ale dokážeme zaznamenávat i všechny odchozí a příchozí sms,“ říká Jiří Kristek a zároveň dodává, že novinka snižuje i riziko úniku obchodních informací. Nespornou výhodou je bezproblémové řešení sporů se zákazníky nebo případné budoucí spory a soudní výlohy. Nicméně výzkum na hlasových analýzách neustále pokračuje.

Zákazníci společnosti RETIA podle Kristka velmi oceňují také novou službu zabezpečovanou pomocí těchto systémů, kterou představuje analýza tzv. osobní komunikace. „Jedná se o analýzu hovorů se zákazníky na přepážkách,“ vysvětluje Jiří Kristek a upřesňuje, že dosud takovéto hovory nebylo možné monitorovat.

Exit mobile version