SAP představil startupistům technologii, díky níž mohou realizovat nápady

V rámci soutěže o nejinovativnější projekt postavený na SAP HANA Cloud Platform (HCP) zorganizovala společnost SAP workshop, během nějž si mohli zájemci osahat platformu a její možnosti. Nejen oni, ale i další autoři originálních nápadů mohou do 7. listopadu posílat přihlášky do soutěže v podobě videa představujícího jejich projekt. HCP Challenge je jedinečnou příležitostí pro všechny startupy, začínající podnikatele, vývojáře, studenty, ale i etablované společnosti hledající způsob, jak rychle zrealizovat či rozšířit jejich business aplikace.

„Pokud máte dobrý nápad a hledáte nejen technologickou platformu pro jeho vývoj, ale také pomoc při vstupu na trh, jsme připraveni vás podpořit. Na workshopu jsem měl možnost seznámit se s mnoha zajímavými úmysly, jež by byla škoda nerealizovat. Právě proto mám radost, že jim můžeme nabídnout kvalitní technologii, jakou je SAP HANA Cloud Platform. Zároveň je skvělé, že máme v SAP hned několik iniciativ na podporu startupistů, např. síť SAP Labs sponzoruje CESA, ocenění pro startupy ze střední Evropy,“ řekl Pavel Peňáz, specialista na platformní řešení SAP.

Účast v soutěži a ceny
Aby mohli startupisté začít proměňovat jejich nápady v realitu a zúčastnit se samotné soutěže, musí do 7. listopadu zaslat 3minutové video, kde svůj projekt představí, a vysvětlí, jak bude realizován s využitím platformy HCP. Platformu si mohou všichni bezplatně vyzkoušet na SAP HANA Cloud Platform, developer edition. Autoři deseti nejzajímavějších a nejinovativnějších projektů budou pozváni na finální prezentaci do Bratislavy, kde porota 22. listopadu vyhlásí tři nejlepší nápady. Na vítěze čeká kromě 12měsíčního přístupu k plné verzi SAP HANA Cloud Platform také volný vstup na tři vybrané konference SAP Forum, dále marketingová podpora nebo business mentoring. SAP jim také poskytne potřebnou podporu při vývoji a pomůže vytvořená řešení prezentovat mezi více než 300 tisíci zákazníky po celém světě, čímž jim usnadní vstup na trh.
Loni se do workshopů registrovalo 136 společností a 46 z nich se potom zúčastnilo soutěže. Tři vítězné projekty – Apollogic (Polsko), Scale Focus (Bulharsko) a ShopUp (Bulharsko) – úspěšně vyvinuly svá řešení na HCP a s pomocí SAP se aktivně profilují na trhu. „V náš nápad věříme od samého začátku, ale i tak nás vítězství v soutěži překvapilo. V tom momentě jsme si uvědomili, že stálo za to věnovat čas do jeho realizace,“ motivuje letošní účastníky Sergi Sergiev z ShopUp In-Store Analytics.
HCP Challenge podpořil také Eleven, přední investiční fond pro začínající firmy. Více informací najdete na HCP Challenge.

Exit mobile version