SAP technologie součástí sítě Ariba Network

Společnost SAP zveřejnila plán začlenit své inovativní technologie do největší světové obchodní sítě Ariba Network, kterou společnost SAP získala v rámci akvizice společnosti Ariba. Tato síť nyní zahrnuje téměř 1 milion firem, což je více než jakákoliv jiná obchodní síť. Tento záměr se týká především analytických nástrojů, úrovně podpory ze systémů SAP a platformy SAP HANA.
Společnost SAP koupila firmu Ariba letos v květnu. Síť Ariba Network slouží k propojení dodavatelů a odběratelů přes Internet. Nynější nabídka SAP umožní zákazníkům Ariba Network nové způsoby spolupráce, pomůže jim zvýšit produktivitu prodejů, objednávek, fakturace i platebních procesů. Zákazníci Ariba Network dostanou k dispozici nástroje SAP pro oblast sociálních médií, mobilních technologií, cloud computingu a také in-memory technologii prostřednictvím platformy SAP HANA a další technologie pro business-to-business spolupráci v globálním měřítku.

Společnost SAP současně oznámila několik nových takzvaných rapid deployment řešení, která zákazníkům umožní snadnou integraci sady SAP Business Suite se sítí Ariba Network. Tato integrace zahrnuje například katalog produktů (včetně logistického řízení materiálů a řízení vztahů s dodavateli) ze systému SAP Business Suite, který lze se sítí Ariba Network snadno propojit pomocí softwaru pro orchestraci (koordinaci) procesů v SAP NetWeaver. Integrace prodejních objednávek a fakturace podporuje automatickou výměnu dokumentů v celém procesu prodeje, od objednávky až po její zaplacení. Rychlejší platby vylepšují cash-flow zákazníků, systém podporuje např. přiřazování přednostních plateb klíčovým dodavatelům nebo řízení scont.

Maximální automatizace umožní zaměstnancům s rozhodovací pravomocí soustředit se na řízení obchodních procesů namísto shánění potřebných dokumentů. Výsledkem integrace bude přístup k maximálnímu množství informací potřebných pro rozhodování v reálném čase, prostřednictvím jediného rozhraní a z libovolného zařízení.
Společnost SAP může díky akvizici firmy Ariba nabídnout zákazníkům nový model provozu, který efektivně boří hranice oddělující jednotlivé podniky. V plně propojeném prostředí mohou nyní podniky efektivněji spolupracovat se svými zákazníky, dodavateli i dalšími partnery. Nové sociální nástroje (např. pro aktivní odezvu od komunit zákazníků) navíc umožňují vysokou produktivitu napříč geografickými oblastmi i jednotlivými oblastmi podnikání.

Exit mobile version