Služba podnik oznámila úspěšnou etablování na českém trhu

Jeden rok stačil službě iPodnik k tomu, aby bez jakékoliv reklamy a s minimální propagací získala desítky zákazníků, vesměs menších českých firem, ale i poboček mezinárodních organizací. Potvrzuje se tak, že bariéra nedůvěry vůči cloud computingu je v zásadě překonána.

„Ukazuje se, že jednatelé mnoha menších a středních firem jsou schopni si velmi snadno spočítat, jak je pro ně cloud výhodný, a nepotřebují k tomu složité analytické rozbory. Ukazuje se ale také, že je podstatné, aby zákazník konkrétně věděl, kdo je na druhé straně, a měl k němu důvěru,“ uvedl jednatel společnosti Biz One Petr Pilin. „Rozumím tomu, že zákazníci nechtějí takový model spolupráce, kde se v případě problémů budou provolávat call centrem.“

Služba iPodnik sestává z různých systémů a služeb, které typicky potřebuje menší firma. Zákazník si z těchto služeb může volně vybírat a své rozhodnutí každý měsíc měnit. Standardně nabízené portfolio zahrnuje:
– ekonomický systém Pohoda,
– systém PAMICA pro personalistiku a mzdy,
– platformu pro týmovou práci (sdílení dokumentů, úkolů atd.) Microsoft SharePoint,
– sjednocení e-mailové komunikace,
– firemní webové stránky a e-shop,
– převzetí odpovědnosti za provoz.

Toto je možné rozšiřovat o další informační systémy a v některých případech jsou dokonce vyvíjeny systémy na míru. Ve všech případech spočívá služba v tom, že systém je provozován v chráněném datovém centru a experti společnosti iPodnik přebírají veškerou odpovědnost za jeho bezchybný chod, údržbu, zálohování dat atd. Uživatelé k systémům přistupují přes internet, a to z jakéhokoliv zařízení (pevný počítač, notebook, tablet, chytrý telefon).

Exit mobile version