Společnost IFS se umístila v Magickém kvadrantu společnosti Gartner na pozici lídra pro trh ERP systémů pro střední výrobní firmy

Společnost IFS, globální dodavatel podnikových aplikací, se v magickém kvadrantu Gartneru opět umístila mezi lídry. Tentokrát jde o přehled trhu ERP systémů pro středně velké podniky orientující se na výrobu (Gartner Magic Quadrant for Single-Instance ERP for Product Centric Midmarket Companies). V rámci tohoto průzkumu se porovnávali dodavatelé samostatných ERP systémů, které dokáží odpovídající funkčnost zajistit bez potřeby aplikací třetích stran.
Technologický ředitel společnosti IFS Dan Matthews komentoval výsledky průzkumu následujícím způsobem: „Zařazení do kvadrantu lídrů nás samozřejmě těší. Je to důsledkem růstu našeho podnikání, naší odbornosti a v neposlední řadě také kvality sady IFS Aplikace 9. Nejnovější verzi našeho ERP systému trh přijal velmi dobře. Jsme přesvědčeni, že důležitou částí našeho úspěchu je také důraz na to, aby zákazníci mohli řešení IFS nasazovat a používat různými způsoby, proto jsme nedávno např. náš IFS Managed Cloud uvedli také pro platformu Microsoft Azure. Umístění v kvadrantu lídrů vnímáme jako důkaz našeho důrazu na kvalitu produktů a toho, že poskytujeme zákazníkům nástroje, které lze snadno implementovat, aktualizovat i používat.“

Podle Gartneru společnosti, které se umístily v kvadrantu lídrů, dokáží sladit neustálou inovaci se schopností vytvářet odpovídající vizi a také ji uskutečňovat. Lídři na trhu ERP systémů pro střední firmy nemusejí být těmi největšími dodavateli z hlediska příjmů, nabízejí ale produkty s robustní funkcionalitou, které dokáží vyřešit hlavní požadavky zákazníků. Lídři zvyšují svůj podíl na trhu a dokáží přesvědčivě vysvětlovat svou strategii vývoje produktů příští generace, takže zákazníci mohou nové verze nasazovat bez výraznějšího narušení svého podnikání. Dodavatelé zařazení do kvadrantu lídrů chápou specifické potřeby středně velkých firem, poskytují ERP systémy orientované na uživatele, nabízejí svá řešení včetně zákaznické podpory napříč regiony a jejich produkty mají nízké celkové náklady na vlastnictví (TCO).

Exit mobile version