Systém Aastra 5000 pomáhá řídit efektivněji call centrum společnosti Seznam.cz

Společnost Aastra, globální poskytovatel řešení podnikových komunikací, oznámila, že Seznam.cz, nejvýznamnější internetový portál v ČR, řídí své call centrové aktivity prostřednictvím řešení Aastra 5000. Technologie, kterou implementovala firma atlantis telecom, partner Aastra v České republice, pomohla významně zvýšit produktivitu operátorů call centra v Seznam.cz.

Řešení je využíváno 263 IP uživateli a 61 operátory call centra umístěnými v Praze, Brně a Olomouci pro aktivní i pasivní telemarketing. Řešení nahradilo starší digitální ústřednu, která postupně přestávala technologicky vyhovovat postupně se zvyšujícím nárokům na call centrum zejména v oblasti nárůstu obchodních interakcí a požadavků na sledování kvality a efektivity operátorů.

S novým systémem může nyní Seznam.cz u svých operátorů sledovat efektivní využití jejich času, sbírat data o počtu a délce hovorů, hodnotit jejich aktivity a následně optimalizovat jejich výkonnost. V důsledku toho se výrazně zvýšila úroveň využití pracovního dne jednotlivými operátory a navíc je možné jednotlivé operátory hodnotit i rozvíjet požadovaným směrem. Zákazníci Seznam.cz mají nyní díky nejrůznějším funkcím směrování hovorů a jejich řízení k dispozici kvalitnější služby, jsou směrováni na nejvhodnější operátory a jejich požadavky a potřeby jsou lépe uspokojeny.

„Řešení Aastra 5000 funguje v naší společnosti s naprostou spolehlivostí,“ řekl Michal Bittner, manažer Techsupport a Facilities ve společnosti Seznam.cz. „Oceňujeme navíc kvalitní implementační a servisní podporu společnosti atlantis telecom, díky které mohlo naše call centrum pracovat bez jakéhokoliv narušení obchodních aktivit již od prvního dne.“

Aastra 5000 je jedno z nejkomplexnějších komunikačních řešení s více než 500 funkcemi, které splňuje náročné požadavky na bezpečnost, kvalitu služeb, mobilitu a na dovednostech postaveném směrování hovorů. Řešení umožňuje operativně přizpůsobit zpracování hovorů aktuálním provozním potřebám, využít multimédia a moderní multi-kanálovou komunikaci, interakci s externími databázemi a aplikacemi (typu CRM), a reportování v reálném čase pro kvalitativní analýzy.

Exit mobile version