Tieto vylepšuje nemocniční informační systém iMedOne

Společnost Tieto začala nabízet řešení Manchester Triage System jako integrální součást svého nemocničního informačního systému iMedOne. Manchester Triage System představuje nástroj k určování priority ošetření pacientů v kritickém stavu, kteří potřebují okamžitou lékařskou péči. Řešení společnosti Tieto umožňuje doktorům a sestrám získat rychlejší přístup ke všem klíčovým informacím o pacientovi a zajišťuje standardizované postupy stanovování diagnózy při urgentním příjmu pacientů.
Integrace Manchester Triage System do iMedOne umožňuje provést ošetření co nejdříve, avšak stále bezpečným a sledovatelným způsobem, s jasnou identifikací zodpovědnosti za poskytnutou lékařskou péči. Pacienti jsou kategorizováni podle pětiúrovňového systému naléhavosti na základě bolestivosti, ztráty krve, bezvědomí, teploty a doby trvání akutního stavu. Přidělená priorita ošetření je indikována pomocí barevného systému, který určuje maximální dobu čekání na potřebné ošetření.

„Naše nové řešení pomůže lékařům a dalším zdravotnickým pracovníkům zlepšit kvalitu zdravotní péče a zajistit optimální řízení času a priorit při poskytování urgentní lékařské pomoci,“ řekl Michael Waldbrenner, viceprezident pro zdravotnictví a sociální služby společnosti Tieto v regionu střední Evropy.

Systém iMedOne, vyvíjený společností Tieto, umožňuje z důvodu zajištění širší flexibility integraci také dalších kategorizačních řešení, například systému Emergency Severity Index (ESI).

Exit mobile version