• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Toshiba rozšiřuje zákaznickou podporu pro společnosti a představuje dvě nové specializované služby

ITBiz.cz
21. 9. 2016
| Tiskové zprávy

Toshiba Europe GmbH dnes oznamuje uvedení dvou nových služeb pro zákazníky v celém regionu, Business Support Portal a Platinum Support Service. Obě služby jsou zaměřeny primárně na firemní zákazníky společnosti Toshiba, a jsou navrženy tak, aby zajistily uživatelům klid nejen v oblasti obecné spolehlivosti a funkčnosti výrobků, ale také v případě potřeby rychlé individuální pomoci.

Toshiba Business Support Portal je „osobním asistentem“, který je dostupný online. Tato služba umožňuje společnostem sledovat a spravovat kompletní portfolio produktů Toshiba, od přehledu o stavu záruky, dostupnosti aktuálních verzí ovladačů, až po snadné aktualizace software pro jednotlivá zařízení. Platinum Support Service rozšiřuje záruky společnosti Toshiba a zahrnuje celou řadu výhod, jako například on-site servis s opravou do následujícího pracovního nebo Hard Drive Retention Service.

„Chod dnešních společností je stále více závislý na jejich technologiích a na tom, aby každodenní operace probíhaly hladce a bez problémů. Zejména s rozšiřováním množství mobilních pracovišť potřebují být zaměstnanci stále produktivní. Jsme hrdí na spolehlivost našich výrobků a chápeme, že péče o zákazníka je jejich nedílnou součástí. Uvedení dvou nových služeb vnímáme jako závazek a jsme připraveni zajišťovat podporu ve spojení s vyvíjejícími se potřebami uživatelů na nejvyšší možné úrovni,“ říká Sonja Braun, Head of Services EMEA, B2B PC, Toshiba Europe GmbH.

“Toshiba Business Support Portal je komplexní a snadno použitelný nástroj, který ušetří zákazníkům čas i prostředky při správě jejich IT zařízení. Platinum Support Service povyšuje naše záruky a služby na novou úroveň. Oprava do druhého pracovního dne je pro zákazníky nejrychlejším a nejefektivnějším řešením a pomáhá jim udržet kontinuitu práce v případě jakýchkoli potíží,“ dodává Sonja Braun.

Toshiba Business Support Portal
Toshiba Business Support Portal je nástroj, který zákazníkům umožňuje snadnou centrální správu jejich IT majetku. IT oddělení mohou vidět a kontrolovat jednotlivá zařízení z hlediska maximálního využití jejich potenciálu. Součástí je také možnost přihlášení, sledování servisních požadavků, aktuálního stavu případných oprav a také rychlý přístup k podrobným technickým dokumentům a pokynům k používání produktů.

Nedávný výzkum společnosti Toshiba ukázal, že třetina (33%) vedoucích IT pracovníků v Evropě vidí potřebu správy softwarových aktualizací jako největší výzvu pro jejich oddělení. Základním cílem nové služby Toshiba Business Support Portal je zjednodušení právě této oblasti. Firmy budou moci kontrolovat stav všech svých registrovaných zařízení Toshiba, vidět podrobnosti o jejich záručních podmínkách a stahovat nejnovější software a ovladače. Jednoduše zajistí potřebné aktualizace přístrojů a mohou tak udržovat maximální možnou funkčnost a bezpečnost celého portfolia svých zařízení.

Platinum Support Service
Toshiba Platinum Support Service zahrnuje exkluzivní sadu služeb, které minimalizují prostoje v případě jakýchkoliv problémů. Základem je on-site servis u zákazníka s opravou hardware do následujícího pracovního dne, kterou zajišťují stejně jako telefonní službu diagnostiky a případné opravy certifikovaní profesionálové společnosti Toshiba. Tento balíček zahrnuje také službu Hard Drive Retention Service, díky které si mohou být společnosti jisté, že data a citlivé informace uložené v přístrojích zůstanou i během servisního zásahu k dispozici a v bezpečí.

Zákazníci nadnárodních firem s pobočkami napříč regionem mohou službu využít v jakékoli zemi, kde je poskytována, bez ohledu na to, kde byl notebook zakoupen. Součástí Platinum Support Service je navíc možnost kontaktování vyhrazeného account managera a využití portálu Toshiba Business Support Portal pro snadnou správu zařízení. K dispozici jsou také další možnosti, jako Battery Replacement Service a Docking Replacement Service.

Uvedení nových služeb potvrzuje zaměření společnosti Toshiba na střední a velké společnosti a navazuje na úspěšnou kampaň ‘Make IT work’. Služby doplňují stávající nabídku, mezi kterou lze najít například záruku spolehlivosti Toshiba Reliability Guarantee1, která zaručuje, že v případě poruchy zařízení do jednoho roku od nákupu má zákazník kromě bezplatné záruční opravy zařízení nárok na vrácení celé kupní ceny. Díky funkčním a cenově efektivním nástrojům a možnostem mohou být tak společnosti připraveny na jakoukoli situaci.

Dostupnost
Služba Platinum Support Service je dostupná v 19 evropských zemích a na vyžádání je možné rozšířit její dosah do dalších zemí EMEA. Platinum Support Service je možné využít pro zařízení modelových řad Toshiba Satellite Pro, Tecra a Portégé a také pro vybrané firemní tablety Toshiba. Služby portálu Toshiba Business Support Portal jsou k dispozici v rámci zemí regionu EMEA.

Související příspěvky

Tiskové zprávy

Český startup Memsource kupuje německou společnost Phrase

18. 1. 2021
Tiskové zprávy

Alienware představil vylepšené herní stroje

18. 1. 2021
Zprávičky

Dědic Samsungu I Če-jong dostal dva a půl roku vězení za korupci

18. 1. 2021
Zprávičky

České i světové organizace čelí nejčastěji útokům malwaru Emotet

18. 1. 2021

Zprávičky

Dědic Samsungu I Če-jong dostal dva a půl roku vězení za korupci

ČTK
18. 1. 2021

Rozhodnutí vrchního soudu bude mít značný dopad na vedení technologického giganta. Na dva a

České i světové organizace čelí nejčastěji útokům malwaru Emotet

Pavel Houser
18. 1. 2021

Emotet začal jako bankovní trojan, nyní funguje univerzálněji. Následují škodlivé kódy Trickbot a FormBook.

Ripple 20 představuje nebezpečí pro stovky tisíc zařízení

EMA: Hackeři zveřejnili ukradené e-maily o vakcíně, pozměnili je

ČTK
17. 1. 2021

Při kybernetickém útoku na Evropskou agenturu pro léčivé přípravky (EMA) se pachatelům podařilo získat

Operátoři o ověřovacích SMS k očkování podle asociace nevěděli

ČTK
15. 1. 2021

Operátoři se dozvěděli o požadavku státu na SMS ověření při registraci k očkování proti

USA umístily Xiaomi na černou listinu, akcie firmy prudce klesly

ČTK
15. 1. 2021

Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa umístila na černou listinu podniků spojených s ozbrojenými silami

Wikipedia je po 20 letech existence jedním z nejpopulárnějších webů

ČTK
15. 1. 2021

Původně měla Wikipedia jen podporovat jiný projekt nazvaný Nupedia - tradičněji pojatou encyklopedii. Vybraná

Zákony informatiky: Když Brooksův zákon neplatí

Nový nejvýkonnější český superpočítač se bude jmenovat Karolina

Pavel Houser
14. 1. 2021

Karolina bude dosahovat špičkového výkonu 15,2 PFlop/s. V posledním čtvrtletí minulého roku proběhla soutěž

Výrobce čipů TSMC má za sebou nejlepší kvartál v historii

ČTK
14. 1. 2021

Poptávka po čipech je v poslední době tak vysoká, že továrny na celém světě

Telefónica se dohodla na prodeji svých stožárů za 7,7 mld. eur

ČTK
14. 1. 2021

Evropské telekomunikační firmy doposud spíše odmítaly ztrátu kontroly nad stožáry, které považovaly za strategicky

Tiskové zprávy

Český startup Memsource kupuje německou společnost Phrase

Alienware představil vylepšené herní stroje

Acer a PrinterLogic poskytují pro podniky řešení pro tisk bez serveru

IBM Cloud Pak pro integraci umožňuje digitální transformaci Komerční banky

Společnost Pure Storage byla v magickém kvadrantu Gartneru označena za lídra

Lenovo představuje nové modely ThinkBook pro mobilní profesionály

Zpráva dne

Šťastný celý rok 2021 s levným softwarem!

Šťastný celý rok 2021 s levným softwarem!

Redakce
6. 1. 2021

Nabídka levného a hlavně legálního softwaru od GoodOffer24.com, od nástrojů produktivity od Microsoftu přes...

Odebírat newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Největší rizika umělé inteligence

Pavel Houser
26. 12. 2020

Tak jako dosud skoro každá technologie, i umělá inteligence se dostane do rukou zločincům. Jak s...

Slovník

Bonus

FDMA

Frequency hopping

Nejpopulárnější články

Toshiba rozšiřuje zákaznickou podporu pro společnosti a představuje dvě nové specializované služby

ITBiz.cz
21. 9. 2016

Analytici: Cena bitcoinu dál poroste, může ale přijít korekce

ČTK
17. 12. 2020

Operátoři musí nově uvádět přesnou rychlost internetu

ČTK
3. 1. 2021

Za bezpečnostní incidenty v cloudu mohou hlavně samotní zákazníci

Německá policie odhalila zřejmě největší obchod na darknetu

ČTK
12. 1. 2021

Zákony informatiky: Návštěva u Annie DeCaprio s Hofstadterem a Cheopsem

Zákony informatiky: Návštěva u Annie DeCaprio s Hofstadterem a Cheopsem

Petr Zavoral
24. 12. 2020

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Marketing Operační systémy Podnikový software Právo Rozhovory Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zajímavosti Zpráva dne České IT

RSS abclinuxu – čerstvé zprávičky

  • Bezpečnostní chyba v zamykání obrazovky v Cinnamonu
  • Flatpak 1.10.0
  • Novinky od PINE64 - 01/2021. PinePhone s předinstalovaným Mobianem

RSS Sciencemag.cz

  • U 8 z 25 druhů eurasijských netopýrů našli protilátky na vzteklinu
  • Muž si píchl lysohlávky, začaly v něm růst
  • Vakcína proti leismanióze

Newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.