VMware vCenter Log Insight zajistí IT organizacím jednodušší správu logů rozsáhlých a cloudových prostředí

Společnost VMware představila VMware vCenter Log Insight, nový automatizovaný produkt pro analýzu a správu logů uzpůsobený pro éru cloudu.
Rozšířením analytických funkcí i na logy umožňuje VMware IT organizacím získat v reálném čase informace z obrovského množství logovacích dat vygenerovaných aplikacemi, fyzickým hardwarem a virtuální infrastrukturou. Díky tomu je možné minimalizovat dobu věnovanou řešení problémů, zlepšit provozní efektivitu a redukovat náklady na IT.

„Dynamická virtuální a cloudová prostředí vyprodukují obrovské množství strukturovaných a nestrukturovaných dat, která vyžadují analytické nástroje pro získání informací v reálném čase a přehledu o procesech v rámci IT infrastruktury a aplikací,“ řekl Michal Stachník, country manager pro Českou republiku a Slovensko ve společnosti VMware.

„S produktem VMware vCenter™ Log Insight™ rozšiřujeme náš analytický přístup, abychom mohli IT administrátorům a provozním týmům zajistit aktuální a podrobný přehled o strojově generovaných datech. Propojením novinky VMware vCenter Log Insight se špičkovým produktem VMware vCenter™ Operations umožníme našim zákazníkům využívat výhody tohoto unikátního řešení, které zjednodušuje řešení problémů v dynamických virtuálních a cloudových prostředích.“

Exit mobile version