Vodafone se rozhodl rozšířit počet svých call center otevřením nového v Ostravě. Špičkově vybavené kanceláře jsou provozovány firmou Comdata Czech. V současné době zaměstnává ostravské call centrum okolo 50 pracovníků a tento počet by se měl zvýšit do konce března 2013 na 100 zaměstnanců. Operátoři call centra v Ostravě tak budou představovat 20 % všech operátorů Vodafonu.
“Pro zajištění co nejvyšší kvality péče o zákazníky projdou všichni operátoři pracující v Ostravě stejným tréninkem jako naši vlastní operátoři a každý z nich bude námi certifikovaný,” říká Milan Žalud, partner project manager z Vodafonu.
Hlavní call centrum Vodafonu s více než šesti sty zaměstnanci sídlí v Chrudimi. V červnu Vodafone otevřel call centrum také v Ústí nad Labem, které provozuje společnost Xerox. Jedním z důvodů otevření call centra v Ostravě je posílení regionální rozmanitosti.
“Operátoři v Ostravě budou pracovat výhradně pro Vodafone a zaměří se na poskytování co nejlepší zákaznické podpory. Věříme, že spolupráce bude velmi podobná té, kterou máme s Vodafonem v Itálii, kde úspěšně funguje partnerství již více než 10 let,” říká Salvatore Cosma, Country manager Comdata Czech v Ostravě.
Každý operátor call centra odpoví přibližně na 100 zákaznických telefonátů denně.