Výrobce piva Guinness a vodky Smirnoff uzavírá partnerství s IBM a SAP

Společnost Diageo, výrobce piva Guinness, vodky Smirnoff nebo whisky Johnnie Walker, oznámila partnerství s IBM a SAP a plán, jak v následujících pěti letech proměnit procesy ve firmě. Nové systémy by měly firmě zajistit lepší zákaznický servis, logistiku nebo více obchodních příležitostí.
Největší evropská technologická firma SAP zajistí cloudové technologie a konzultanti společnosti IBM projekt povedou. Řešení RISE with SAP S/4HANA Cloud poskytne Diageo jednotnou platformu pro práci s daty. Hlavní oblastí, která projde proměnou, budou finance.
„Partnerství se společnostmi SAP a IBM pro nás představuje další investici do digitální transformace. Umožní nám pružněji reagovat na potřeby našich zákazníků a spotřebitelů po celém světě. Díky novým možnostem práce s daty se nám otevírají dveře k dalšímu růstu a zefektivnění fungování celé firmy,“ říká Lavanya Chandrashekar, finanční ředitelka společnosti Diageo.
Systémy nové generace od SAP umožní Diageo sledovat objednávky v reálném čase po celém světě a usnadní jí kontakt se zákazníky. Od jednotné IT platformy očekává zefektivnění svých byznysových procesů a možnost rychle reagovat na měnící se chování spotřebitelů nebo vývoj na trhu. Během následujících pěti let by měl transformační program firmě přinést i lepší přehled o obchodních příležitostech.
„Pokud chcete uspět ve vysoce konkurenčním světě rychloobrátkového zboží, musíte dnes umět reagovat na nepředvídatelné změny v dodavatelských řetězcích, nestabilní vývoj světových trhů a neustále se měnící preference a chování spotřebitelů. Partnerství s Diageo je důkazem, že v současné době je pro prémiové značky stále důležitější zaměřit se na odolnost podnikání, neustálé zlepšování vztahů se zákazníky a mít dlouhodobou vizi,“ dodává Scott Russell, výkonný člen představenstva SAP.

Exit mobile version