Xerox – lídr ve službách pro workflow

Společnost Xerox (kotovaná na newyorské burze pod symbolem XRX) byla v rámci IDC MarketScape* ze dne 30. listopadu 2015 vyhodnocena jako lídr na trhu služeb, zaměrených na „workflow“- tedy na nabídky řešení pracovních procesů a zpracování dokumentů.
Hodnotící agentura IDC ocenila komplexní soubor služeb zaměřených zejména na automatizaci a optimalizaci pracovních procesů vyžadující práci s dokumenty.

Co vlastně Xerox na tomto poli nabízí? Pomáhá odstranit slabá místa a nedostatečně efektivní postupy při zpracování dokumentů. V rámci rozšiřování a zkvalitňování své nabídky přišel Xerox v poslední době s na míru šitým řešením automatizace pracovních procesů pro obor pojišťovnictví a také pro útvary lidských zdrojů. Oba tyto obory mají vysoké nároky na množství zpracovávaných dat a dokumentů, stejně jako na jejich životní cyklus v rámci dané společnosti.

Kromě toho Xerox nabízí nové verze několika nástrojů, které automatizují práci s dokumenty a zvyšují efektivitu týmové práce a tím i osobní produktivitu. Konkrétně to jsou Xerox Digital Alternatives a Xerox DocuShare, Jsou to skvělí pomocníci, díky nimž bude sdílení, připomínkování, uložení a zabezpečení dokumentů a dat snazší a efektivnější.

Zpráva agentury IDC označuje Xerox za jediného dodavatele, který má samostatnou organizační jednotku se speciálním zaměřením na řešení a služby automatizace pracovních procesů. Tato vyčleněná jednotka, nazvaná Workflow Automation Services, vznikla v roce 2014 a spolupracuje s outsourcingovými týmy Xeroxu.

„Služby pro řízení pracovních toků přinášejí podnikům celou řadu výhod – zdaleka nejde jen o omezení tisku a snižování nákladů,“ říká Mike Feldman, který ve společnosti Xerox zastává funkci prezidenta útvaru služeb pro velké podniky. „Automatizování pracovních toků, obsahujících množství procesů zvyšuje produktivitu zaměstnanců, posiluje zabezpečení dokumentů a dat a pomáhá naplňovat cíle trvalé udržitelnosti.“

Zpráva agentury IDC připomíná silné stránky společnosti Xerox, například:

• Zajišťování celého spektra služeb – od služeb řízení tisku a automatizace pracovních toků, přes outsourcing podnikových procesů, až po odborné konzultační služby.

• Služby podporované širokým portfoliem softwarových programů a řešení i rozsáhlými odbornými zkušenostmi a znalostmi, které vycházejí mimo jiné i ze sledování zvyklostí kancelářského prostředí a nakládání s dokumenty v rozdílných lokalitách a regionech.

• Schopnost poskytovat celkově konzistentní služby nadnárodním společnostem a globálním organizacím bez ohledu na geografické rozdílnosti.

„Služby automatizace a optimalizace pracovních procesů a správy dokumentů nabízíme samozřejmě i lokálně v České republice. Díky individualizaci řešení a s ohledem na potřeby dané společnosti dokážeme firmám ušetřit až 25% na přímých i nepřímých nákladech. Máme řešení pro každého: začínající firmu, střední společnost, velkou korporaci a státní správu. Základem je vždy analýza pracovního prostředí zákazníka až poté přichází na řadu návrh řešení“, říká Jiří Vančura, ředitel přímého prodeje společnosti Xerox Česká republika.

Exit mobile version