H1.cz je součástí prestižní profesní asociace

H1

Členem Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) se od března stala také společnost H1.cz. Jedna z nejvýznamnějších firem v oblasti poradenství pro internetové podnikání se tak přidala k celkem 54 důležitým subjektům v oblasti marketingu na internetu.

H1.cz ve sdružení reprezentuje sekci zadavatelů internetové reklamy. Většinu z nich přitom dosud představují tzv. display agentury, které nabízejí inzerci v podobě bannerů, reklamního videa atd.

„Věříme, že díky členství v této významné organizaci získáme především možnost více se podílet na kultivaci prostředí on-line reklamy. Chceme zde více propagovat samotnou search reklamu a search marketing. Rádi bychom tento trh rozhýbali a významně podpořili další etablování tohoto typu reklamy,“ říká ředitel společnosti H1.cz David Špinar. Jedním z cílů společnosti je prý i zvýšení zájmu o tento druh výkonnostního marketingu. Například v západní Evropě má podle Špinara PPC reklama na trhu vyšší podíl než display reklama.

Zejména v době všeobecné hospodářské recese hraje právě internetová reklama velmi důležitou roli. SPIR totiž očekává, že reklamní výdaje porostou v průběhu roku 2009 o téměř 26 %. Přestože v období finanční krize firmy celkově snižují rozpočty na propagaci, výkonový a dobře měřitelný marketing ve vyhledávačích a obsahové síti představovaný především formátem PPC reklamy znamená stále častěji využívanou šanci, jak inzerenti mohou omezené finance využít.

„V této době zřetelně vnímáme stále silnější příklon zadavatelů tradiční reklamy právě k search marketingu. My se jím zabýváme dlouhodobě, vidíme jeho stále rostoucí výkonnost, efektivitu a celkový vzestup. Podíl PPC reklamy roste celosvětově a růst bude, samozřejmě, i dál. Jako součást SPIR můžeme tento pozitivní trend podpořit,“ dodává Petra Větrovská, která vede oddělení PPC reklamy ve společnosti H1.cz.

O SPIR:

SPIR je profesní sdružení subjektů působících v oblasti internetové reklamy. Reprezentuje na jedné straně internetová média (jako poskytovatele reklamního prostoru) a zadavatele internetové reklamy (inzerenty a mediální agentury). SPIR si klade za cíl rozvoj a standardizaci internetové reklamy v ČR, proto je také zadavatelem a garantem dvou stěžejních projektů – NetMonitor a AdMonitoring. Současně sdružení pracuje na kultivaci internetového reklamního trhu.  Více na www.spir.cz

O H1.cz:

H1.cz je poradenská firma poskytující analytické, poradenské, vzdělávací a kreativní služby pro podnikání na internetu. Firma je členem Asociace pro elektronickou komunikaci, prošla také náročným procesem certifikace společnosti Google, takže patří mezi AdWords Qualified Company.
• H1.cz ročně spravuje PPC kampaně za 70 milionů korun, tato částka se navíc stále zvyšuje,
• mezi klienty oddělení PPC reklamy H1.cz patří například společnosti Centrum Holdings,
Readers Digest Výběr, Sconto, ePoptávka.cz, Obchodní-Dům.cz, Megapixel.cz nebo
Heureka.cz,
• společnost vede i odborná školení PPC reklamy, jimiž prošly již stovky lidí.
• Více na www.h1.cz

Exit mobile version