Trend šetřit mají všichni, ale ušetřit 200 milionů USD, to umí jen v Symantecu

24. ledna 2007 – Společnost Symantec Corp. oznámila výsledky za třetí fiskální kvartál, který skončil 29. prosince 2006. Výnos za kvartál podle standardu GAAP činil 1,313 mld. USD a non-GAAP výnos činil 1,324 mld. USD. Non-GAAP výnos vzrostl oproti srovnatelnému období loňského roku o 6 procent.

„Neuspokojivý kvartál je za námi a my hodláme lépe přizpůsobit naše náklady našim nově očekávaným výnosům,“ řekl John W. Thompson, chairman a chief executive officer společnosti Symantec. „Jsem přesvědčen, že se držíme správné strategie, ale musíme zlepšit její realizaci.“

(V loňském roce Symantec rostl především ve spotřebitelském segmentu, i tak ale firma potřebuje ušetřit 200 milionů USD. Pokles zaznamenala správa datových center.)

Spotřebitelský segment představoval v tomto čtvrtletí 31 % celkového výnosu společnosti a podle non-GAAP výsledků meziročně vzrostl o 24 %. Služby tvořily 4 % celkového výnosu a meziročně vzrostly o 8 %. Sektor správy zabezpečení a dat představoval 39 % celkového výnosu a meziročně vzrostl o 3 %. Sektor správy datových center představoval 26 % celkového výnosu a meziročně poklesl o 8 %.

Jednotlivé regiony:

– Výnos za kvartál v asijsko-tichomořské oblasti a Japonsku představoval 14 % celkových výnosů a meziročně vzrostl o 11 %.

– Americký region, zahrnující Spojené státy, Latinskou Ameriku a Kanadu, představoval 55 % celkových výnosů a dosáhl 5% meziročního růstu.

– Oblast Evropy, Středního východu a Afriky představovala v kvartálu 31 % celkového výnosu a zaznamenala 5% meziroční růst.

Společnost určila několik oblastí, kde tohoto cíle hodlá dosáhnout: snížení počtu nově přijímaných zaměstnanců, snížení výdajů za dodavatele a poradenství, snížení cestovních výdajů, konsolidace dalších středisek a snížení počtu současných pracovních sil v některých podnikových funkcích a zeměpisných oblastech. Těmito kroky společnost plánuje, že v zájmu přizpůsobení nákladů nově očekávaným výnosům zredukuje strukturu svých nákladů o 200 mil. USD.

Exit mobile version