Trh s online prodejem zájezdů ovládá INVIA.CZ

Cestovní agentura INVIA.CZ dosáhla loni obratu 870 milionů korun. Upevnila tak svojí pozici na trhu, protože její obrat dosahuje téměř trojnásobku k obratům konkurence.
Obraty nejbližších konkurentů nepřesáhly loni 250 milionů korun.

INVIA.CZ zvýšila loni svůj obrat o 44 procent oproti roku 2005. Tím firma ovládá polovinu českého trhu s online prodejem zájezdů. Pozadu nezůstává ani s počtem zákazníků. Jejich počet stoupl z 43 tisíc na téměř 73 tisíc klientů za rok.

Společnost neustále aktualizuje svojí nabídku katalogových i last minute zájezdů. Proto pro lepší komunikaci se zákazníky zprovoznila v lednu 2006 call centrum v Brně s 24 hodinovou službou, 7 dní v týdnu. Operátoři se zde snaží vyřídit všechny dotazy stávajících i budoucích zákazníků, protože nabídka agentury byla například rozšířena o cenově výhodné zájezdy, které mají odlety z Německa.

Pro své zákazníky dále otevřela společnost klientská centra po celé České republice. Například v Ostravě, Brně, Plzni, Českých Budějovicích, Liberci a dalších.

Zdroj: Tisková zpráva

Exit mobile version