Twitter spouští vlastní reklamní systém, podobá se „AdSense“

Twitter po delší době přichází se skutečně zajímavou novinkou. Spustil do provozu vlastní reklamní platformu, která je postavena na „VIP tweetech“.

Celý systém je pojat velmi jednoduše a to na bázi sponzorovaných tweetů (promoted tweets).„Uživatel se bude setkávat většinou pouze s opravdu relevantními a užitečnými komerčními sděleními,“ stojí si na svém Anamitra Banerji, který v roli produktové manažera projektu novinářům neformálně platformu představil již na konci února.

Systém je nastaven tak, že společnost, která si reklamu předplatí, zadá reklamní sdělení do svého Twitter účtu ve formě běžného tweetu, ten se však následně zobrazí na předních pozicích ve vyhledávání tématických příspěvků. Sponzorované tweety mají zároveň lepší umístění v běžném streamu followerů. Reklama by měla být přesně cílená a jednomu uživateli by se měl zobrazit při jedné akci vždy maximálně jeden sponzorovaný tweet.

„Není tu jediná klasická reklama, vše se tváři jako běžná organická součást Twitteru jako ho znáte,“ říká spoluzakladatel Isaac „Biz“ Stone, spoluzakladatel a kreativní ředitel serveru na svém blogu. „To je asi hlavní rozdíl mezi tradiční reklamou, ale i sponzorovanými odkazy ve vyhledávání, s nimiž je náš systém často srovnáván,“ dodává.

Exit mobile version