Včera šel v Česku do prodeje MS Office 2010 pro SOHO segment

V českých obchodech se po třech měsících čekání konečně začaly prodávat české verze sad Microsoft Office 2010 pro domácnosti a malé firmy. Kancelářský balík se dostává do prodeje ve dvou verzích – ve formě krabice nebo karty s produktovým klíčem, které se liší cenou a počtem zahrnutých produktů.

Za hlavní výhody výhody lokalizované verze posledních MS Office je považováno zjednodušené uživatelské rozhraní, lepší práce s videem a obrázky a větší integrace s Live službami, jmenovitě zejména možnost ukládání souborů do webového úložiště SkyDrive poskytovaného společností Microsoft.

„Věříme, že o novou verzi Office 2010 bude mezi domácnostmi a podnikateli velký zájem, protože jen samotnou beta verzi programu Office 2010 si stáhlo pětkrát více zákazníků než beta verzi předchozích Office 2007,“ domnívá se Petr Bobek, produktový manažer divize Information Worker ze společnosti Microsoft.

Poprvé v historii jsou samostatné sady Office k dispozici jak v klasické krabicové formě, ale i jako karty s kódem Product Key, které obsahují pouze licenci a instalační kód a jsou cenově výhodnější. Samotné programy si pak v případě zakoupení karty lze stáhnout z webu nebo je nalezne předinstalované na nově zakoupeném počítači.

Sada Microsoft Office 2010 nazvaná Pro studenty a domácnosti zahrnuje čtyři základní aplikace: Word, Excel, PowerPoint a OneNote. Její doporučená maloobchodní cena ve formě karty s instalačním kódem činí 2490 Kč. Sada Pro podnikatele, která je určená menším firmám, obsahuje navíc program Outlook a její doporučená maloobchodní cena v případě karty s kódem činí 5990 Kč. Sada Professional navíc obsahuje ještě programy Publisher a Access.

České verze sad Office 2010 určené velkým firmám a organizacím se prodávají již od května tohoto roku formou multilicenčních programů. První prodejní výsledky naznačují velmi dobré přijetí produktu ze strany zákazníků.

Více informací o Office 2010 a zkušební verzi naleznete zde.

Exit mobile version