Virtuální hlasový operátor pro snadnou přenositelnost čísel

Nově uvedená hlasová služba pro hlasové operátory již stačila získat ocenění IT produkt 2012. Toto IT řešení Dial Telecomu slouží menším operátorům s OpID mimo jiné ke snadným přenosům čísel.

Schéma hlasové služby Virtuální hlasový operátor od Dial Telecomu

Dial Telecom, a. s., uvedl v těchto dnech na trh novou hlasovou službu Virtuální hlasový operátor. Jde o komplexní IT řešení pro menší telekomunikační hlasové operátory pevné sítě, kteří díky němu nemusí vlastnit a provozovat vlastní platformu pro přenos čísel mezi operátory. Virtuální hlasový operátor od Dial Telecomu krátce po uvedení již stačil získat ocenění IT produkt 2012.

Nová služba je určena především menším hlasovým operátorům, kteří se tak mohou s mnohem menšími počátečními investicemi stát plnohodnotným hlasovým operátorem s plným pokrytím služeb. Operátor může využívat vlastní operátorské číslo (OpID), které jedinečným způsobem určuje provozovatele hlasové sítě a slouží k identifikaci sítě mezi národními operátory pro směrování hovorů.

Může využít vlastních formulářů pro přenos čísel, čímž není schovaný za větším operátorem a vystupuje před svými zákazníky sám za sebe.

Vlastní aplikace

Služba využívá vlastní IT řešení pomocí aplikace, která je prezentována vůči telekomunikačním hlasovým operátorům pevné sítě speciálním webovým portálem. Ten umožňuje iniciovat přenosy čísel mezi operátory za dodržení veškerých pravidel dohodnutých mezi provozovateli sítí. Je zde podporováno i schvalování přenosu čísel v opačném směru, a tak si může virtuální operátor sám rozhodovat o svých zákaznících. Nedílnou součástí je sledování stavu přenášených čísel během přenosu a možnost vrácení čísel původnímu operátorovi. Aplikace automaticky zajišťuje veškerou komunikaci mezi operátory a zjednodušuje vstup menších či začínajících subjektů na pole hlasových telekomunikačních operátorů fixních sítí.

Získané ocenění IT produkt 2012

Virtuální hlasový operátor již krátce po uvedení na trh získal ocenění v kategorii komunikačních produktů. Hlasovou službu Dial Telecomu ocenilo vydavatelství IDG Czech Republic a smí tak používat logo IT produkt 2012.

Výhody Virtuálního hlasového operátora:

Exit mobile version