Vivantis v lednu odeslal již miliontou zásilku

Chrudim, 1. února 2010 Přední internetový prodejce Vivantis a.s. v lednu vyřídil již svou miliontou objednávku. K dosažení této hranice přispěla tradičně vysoká návštěvnost v prosinci, kdy na webové stránky společnosti zavítalo více než 1 760 000 unikátních návštěvníků. Navzdory hospodářské krizi se Vivantisu loni povedlo mírně navýšit tržby oproti roku 2008.

Během devíti let fungování internetových obchodů Vivantis se společnosti podařilo odeslat zákazníkům více než milion objednávek. Počet objednávek narůstal e-shopům každoročně, loni byl nárůst zmírněn vlivem finanční krize. I přes hospodářskou recesi však Vivantis opět navýšil tržby, které v roce 2009 činily téměř 416 milionů korun. Společnost v loňském roce evidovala celkem 233 000 odeslaných zásilek. Dlouhodobě je nejvíce zboží odesíláno z e-shopu Parfemy.cz, který je největší internetovou parfumerií v České republice. Druhou nejžádanější komoditou po parfémech byly mezi zákazníky produkty pro zdraví, v těsném závěsu pak kosmetika a značkové hodinky.

„Odeslání milionté objednávky je pro naši společnost stěžejním milníkem a zároveň motivací do další práce. Po loňském roce, který byl pro všechny prodejce poznamenán finanční krizí, by se letos měla situace začít stabilizovat,“ uvedl Martin Rozhoň, ředitel společnosti Vivantis, mezi jejíž stěžejní e-shopy patří Parfemy.cz, Hodinky.cz, Sperky.cz, Krasa.cz, Prozdravi.cz a Nakupnicentrum.cz.

„Zákazníci byli loni v nakupování zdrženlivější. Své síly šetřili až na vánoční nákupy, které byly z našeho pohledu úspěšné. V měsíci prosinci jsme zaznamenali rekordní návštěvnost, kdy v jeden den navštívilo naše e-shopy více než 81 tisíc unikátních návštěvníků,“ doplnila Hana Hutlová, vedoucí marketingového oddělení společnosti Vivantis.

Nejsilnějším dnem loňského roku byl 14. prosinec, kdy společnost Vivantis odeslala prostřednictvím všech svých e-shopů 3 690 zásilek. Celková tržba v tento den činila více než 5 292 000 korun. Nákupní chování zákazníků se od předešlých Vánoc příliš nelišilo. Nejprodávanějším produktem byla tradičně Eregma MAX power, která přispívá ke zlepšení sexuálních funkcí. Hitem loňských Vánoc se staly hodinky Roxy nebo duální vibrátor We-Vibe. Ze všech e-shopů společnosti Vivantis byl loni zaznamenán největší meziroční nárůst obratu u internetového klenotnictví Sperky.cz, a to ve výši 48 %. Mezi šperky patřily v roce 2009 k nejžádanějším produkty z chirurgické oceli, v kurzu byla především značka Morellato.

Váš prohlížeč možná nepodporuje zobrazení této zprávy.

Obrat společnosti Vivantis (2003 – 2009)

2003 – 30 milionů

2004 – 53 milionů

2005 – 134 milionů

2006 – 239 milionů

2007 – 330 milionů

2008 – 413 milionů

2009 – 416 milionů

# O společnosti VIVANTIS a.s.

# Společnost VIVANTIS a.s. se řadí mezi největší internetové prodejce v České republice. Zaměřuje se na prodej kosmetiky, parfémů, šperků, hodinek a produktů pro zdraví a provozuje největší internetové obchody ve svém oboru Parfemy.cz, Hodinky.cz, Krasa.cz, Sperky.cz, Prozdravi.cz a Nakupnicentrum.cz, jejichž rozsáhlý sortiment se pohybuje v řádu desetitisíců položek.

Zákazníkům internetových obchodů společnosti VIVANTIS a. s. již bylo odesláno více než milion zásilek, měsíčně její servery zaznamenají v průměru více než milion návštěv. V široké nabídce najdou zákazníci celkově přes 46 000 výrobků od 800 značek, mezi nimi například 3 000 parfémů, 6 000 typů hodinek, 5 500 druhů kosmetických výrobků, 5 000 šperků či 1 300 produktů pro zdraví.

Společnost VIVANTIS a. s. je členem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Její internetové obchody získaly certifikaci APEK Certifikovaný obchod 1. a 2. stupně, což je pro zákazníky jistota bezpečného a bezproblémového nakupování. Internetové obchody společnosti VIVANTIS jsou držiteli značky SOS – Spotřebitelský audit obchodních podmínek (SAOP), což zákazníkům zaručuje, že obchodní podmínky nejsou v rozporu se zákonem. Dle nezávislého nákupního rádce Heureka.cz by 96 % zákazníků doporučilo internetové obchody VIVANTIS svým známým.

Exit mobile version