VMware představilo nový slevový program

Společnost VMware ohlásila nový program množstevních slev VMware Volume Purchasing Program.

VMware Volume Purchasing Program (VPP) je navržen tak, aby prostřednictvím snadno použitelného úrovňového bodového systému nabízel zákazníkům po celém světě konzistentní, kumulativní slevy na softwarové licence. Program pomáhá maximalizovat hodnotu odvozenou od množstevních nákupů licencí na software této společnosti. Díky tomu by pak mělo být možné lepé naplánovat rozpočet pro budoucí nákupy.

„Vážíme si našich zákazníků a hledali jsme způsob, jak zjednodušit jejich obchody s VMware, proto jsme přepracovali VMware VPP, abychom mohli zákazníky odměňovat konzistentním a předvídatelným způsobem,“ říká Ryan Knauss, senior ředitel pro stanovování cen a licencování společnosti VMware. Podle něj VPP funguje podobně jako programy pro cestující u leteckých společností, když využívá jednoduchého bodového systému pro sledování a správu výhod pro nákupy licencí softwaru ve větším množství.

Nový program je zákazníkům nabízen prostřednictvím autorizovaných partnerů VMware. Ti se mohou přihlásit k členství v programu a sbírat body za nákup produktů a služeb společnosti VMware. Body se připisují na zákaznický účet a akumulují se k dosažení čtyř úrovní programu. S každou nově dosaženou úrovní jsou pak zákazníkům poskytovány dodatečné automatické slevy na další nákupy podle úrovně, ve které se zákazník nachází.

Zdroj: VMware

Exit mobile version