Vodafone představil nové médium pro firemní klientelu

Mobilní operátor Vodafone vydává nový časopis pro firemní zákazníky. Připravil čtvrtletník Bizzone s podtitulem “Revue pro velká zvířata, co si chtějí odfrknout od byznysu”.

V časopise firmy naleznou především inspiraci jak uspět díky moderním komunikačním technologiím a další rady a tipy pro podnikání. První ročník Bizzone vyjde s fotografiemi světoznámého fotografa Antonína Kratochvíla.

“Časopis by měl především inspirovat a podporovat podnikání našich zákazníků. Budeme přinášet příklady úspěšných business modelů, rady pro denní provoz i výběr technologií, ale třeba taky portréty českých firem, které uspěly i v zahraničí,” představuje Bizzone viceprezident Vodafonu pro firemní zákazníky Pavel Hlavinka.

Podle Michala Schindlera, uměleckého vedoucího projektu a zároveň šéfredaktora Čilichili, bude Bizzone první opravdový ekonomický lifestyle u nás. Ve Vodafone chtějí dokázat, že o byznysu se dá psát s nadhledem, a přitom seriózně. Chybět nebude ani čtení pro volný čas. Ovšem jestliže je v Čilichili za vším jemná ironie, Bizzone se na svět vždycky dívá mírně ekonomicky.

Časopis zahajuje svůj první rok existence exkluzivní spoluprací se známým českým reportážním fotografem, výhercem World Press Photo, Antonínem Kratochvílem. Kratochvílovy fotografie doprovodí vždy hlavní téma časopisu a ozdobí titulní stranu. Na konci roku z nich pak vznikne unikátní kalendář reflektující obsah časopisu.

Bizzone bude mít přibližně 100 stránek rozdělených na lifestylovou a produktovou část s vybranými službami a řešeními Vodafonu pro segment středních a velkých firem. Stejně jako časopis Čilichili bude zdarma, avšak objeví se pouze ve vybraných prodejnách Vodafonu a distribuovat ho budou primárně obchodní zástupci Vodafonu.

Exit mobile version