Vodafone spustil vlastní kanál na YouTube

Mobilní operátor Vodafone spustil vlastní komerční kanál na největším video serveru YouTube.com.

Návštěvníci sponzorského kanálu naleznou videa spojená s Oskarem a Vodafonem už od roku 2000, včetně populárních reklam s Petrem Čtvrtníčkem či Jiřím Macháčkem. YouTube kanál Vodafonu bude mít unikátní design uzpůsobený vždy podle aktuální reklamní kampaně.

„Brandovaný videoobsah je v současné době jedna z nejdynamičtěji rostoucích forem online prezentace. Vodafone produkuje každý rok velké množství videí a sponzorský kanál na serveru YouTube je tím nejpřirozenějším místem, kde tento obsah shromáždit,” říká manažerka interaktivního marketingu Vodafonu Eva Štípková.

Daniel Nohel, Industry Sales Manager českého Googlu, řekl: „Vodafone potvrzuje, že v České republice, stejně jako na ostatních vyspělých trzích, začíná být standardem mít svůj vlastní firemní kanál na YouTube.“

Návštěvníci Vodafone CZ kanálu mohou zhlédnout videa ze zákulisí Vodafonu, většinu reklamních videí i videa o tom, jak se ve Vodafonu pracuje.

Exit mobile version