Vodafone má přes 3 000 000 zákazníků

Praha, 4. února 2010: Čistý zákaznický přírůstek za čtvrtletí od října do prosince 2009 – 22 tisíc zákazníků, čistý zákaznický nárůst od počátku roku 2009 – 114 tisíc zákazníků, celkový počet zákazníků ke konci čtvrtletí – 3,006 milionu zákazníků, podíl tarifních zákazníků na celkovém počtu zákazníků – 52.1 % a ARPU z telekomunikačních služeb: 514 Kč za měsíc na zákazníka, přesně taková je bilance české divize společnosti Vodafone.

“To, že se nám daří stále růst i na vysoce penetrovaném trhu ukazuje, že lidé oceňují naše zákaznicky orientované nabídky, které jim umožňují mnohem intenzivněji využívat multimediální služby jako je internet v mobilu, nebo MMS. To zpětně posiluje jejich spokojenost s našimi službami,” říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafonu Česká republika.

Od prosince 2008 navýšil Vodafone počet svých zákazníků o 3,9 % na 3,006 milionu. Čistý zákaznický přírůstek ve čtvrtletí od října do prosince 2009 pak činil 22 tisíc zákazníků.

Podíl tarifních zákazníků na celkovém počtu zákazníků činil 52,1 %, což je o půl procentního bodu více než minulé čtvrtletí. Průměrný měsíční výnos na zákazníka (ARPU) z telekomunikačních služeb Vodafonu ČR dosáhl ve čtvrtletí od října do prosince 2009 hodnoty 514 Kč.

Exit mobile version