Vodafone: nárůst zákazníků a nové Centrum péče

Od července do září Vodafonu přibylo 49 000 nových zákazníků, za celý uplynulý rok to bylo 155 000. Nejen pro ně v pondělí operátor spustil nový on-line systém péče, zprostředkující informace, rady a pomoc s produkty Vodafonu na jednom místě. On-line centrum doplňuje stávající nástroje péče o zákazníky, tedy např. hlasovou či internetovou samoobsluhu.


Vodafone představuje nové Centrum péče.

Nové Centrum péče

Webové Centrum péče je vlastně FAQ posbírané z několika současných webových sekcí péče o zákazníky plus zákaznických linek. Jeho algoritmus rozpoznává nejčastěji vyhledávané otázky a řadí je právě podle četnosti.

„Díky Centru péče naleznou naši zákazníci všechny relevantní informace o našich produktech a službách online a na jednom místě,“ říká Alistair Beak, ředitel online péče o zákazníky Vodafonu a dodává: „Odpovědi na nejčastěji kladené dotazy připravili naši zaměstnanci, kteří jsou se zákazníky v každodenním kontaktu. Na této nové službě je skvělé to, že neustále vybízí zákazníky k tomu, aby nám poskytovali zpětnou vazbu, díky které se bude služba dál zlepšovat.“

Nové Centrum péče Vodafonu naleznou zákazníci na stránkách http://pece.vodafone.cz/ a zároveň ve všech sekcích věnovaných jednotlivým službám Vodafonu, v nichž jsou otázky z Centra péče přímo svázány s tématem jednotlivých sekcí webu. Systém by tak měl uživateli nabízet relevantní sadu informací, která se týká služby či produktu, o který má zájem.

Současné kanály Vodafone péče o zákazníky

Vodafone roste

Meziročně zvýšil Vodafone ČR počet zákazníků o 5,5 % na 2,984 milionu. Ve čtvrtletí od července do září 2009 mu přibylo 49 tisíc zákazníků, což je dosud největší zákaznický přírůstek od začátku roku. Tarifních zákazníků je 51,6 % z celkového počtu; průměrný měsíční výnos na zákazníka (ARPU) z mobilních služeb Vodafonu ČR dosáhl v minulém čtvrtletí 522 Kč.

„Výsledky jasně ukazují, že lidé oceňují náš zákaznicky orientovaný přístup a kompletní nabídku služeb, která uspokojuje jejich potřeby, v kombinaci s nástroji na optimalizaci nákladů,“ říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafonu Česká republika.

Přečtěte si také:

IT byznys: tržní podíl Internet Exploreru se snižuje
Tuzemští operátoři uvádějí zvýhodněné nabídky skupinového volání

Exit mobile version