Vodafone Passport naučil Čechy více volat ze zahraničí

Vodafone_logo

Zákazníci Vodafonu volali o letošních prázdninách v zahraničí o polovinu více a stahovali 2,5 krát více dat ve srovnání s prázdninami v předešlém roce. Nárůst užívání roamingových služeb Vodafonu pozitivně ovlivnilo zjednodušení služby Vodafone Passport i nedávné zlevnění dat v roamingu. Vodafone zaznamenal více než dvojnásobný nárůst uživatelů služby Vodafone Passport, kterou si od května 2007 aktivovalo přes 280 tisíc zákazníků. Tři čtvrtiny zákazníků Vodafonu o dovolené volalo ze zemí EU.

„Letní sezóna ukázala, že zákazníci Vodafonu přestávají vnímat roaming jako něco drahého. Vypovídá o tom i letošní rekordní nárůst zákazníků, kteří využívají služby Vodafone Passport,“ říká Jaroslav Mařík, manažer roamingu Vodafonu a dodává: „Úspěch Passportu dokazuje i fakt, že zákazníci, kteří mají tuto službu aktivovanou, volají v roamingu třikrát více a dvakrát déle než zákazníci využívající službu Vodafone World.“

Meziroční srovnání roamingového volání zákazníků Vodafonu v deseti nejfrekventovanějších roamingových destinací v červenci – srpnu 2007 a 2008 ukazuje. že:

Celkový objem příchozích a odchozích hovorů se meziročně zvýšil:
– v zóně 1 o 50 %
– v zóně 2 o 73 %
– v zóně 3 o 60 %

Celkový objem stažených dat se zvýšil o 141%.

Celkový počet uživatelů roamingových služeb Vodafonu (Vodafone World Roaming a Vodafone Passport) se zvýšil o 20 %.

Počet zákazníků Vodafone Passportu se více než zdvojnásobil.

Zákazníci Vodafonu volali v průběhu letošních prázdnin nejvíce ze zemí EU (73 %) a z Chorvatska (13 %).

Vodafone v červnu 2008 výrazně zjednodušil roamingové služby:
– Zavedl pouze tři cenová pásma pro všechny hlasové služby
– Zavedl stejnou cenu volání v rámci zóny (tzn. již neplatí partnerská / nepartnerská sít)
– Vylepšil službu Vodafone Passport – od 9.června je možné službu Vodafone Passport využít po celém světě
– Snížil ceny za data

Více informací naleznete na www.vodafone.cz v sekci Služby a nastavení

Exit mobile version