Vodafone představuje první nabídky v novém systému péče o zákazníky

Vodafone v posledních týdnech úspěšně převedl téměř 1,5 milionu zákazníků na nové systémy péče o zákazníky. Všichni tito zákazníci a noví zákazníci Vodafonu s tarifem, si tak budou moci aktivovat novou nabídku pro studenty, v rámci níž bude možné posílat SMS už za 50 haléřů, nebo výhodné volání v rámci skupiny deseti čísel s názvem Vlastní síť.

“Na nové systémy jsme úspěšně převedli téměr milion a půl čísel našich zákazníků. Proto jsme se rozhodli představit nové služby, které tento systém zákazníkům nabízí. Mezi nejzajímavější patří výhodné datové, hlasové a SMS služby pro studenty od 15 do 26 let,” říká Martin Horčička, který je ve Vodafonu zodpovědný za realizaci tohoto projektu.

Služby, které Vodafone nabízí v novém zákaznickém systému:

Student na míru:

• nabízí zvýhodněné volání, SMS a data pro studenty ve věku 15 až 26 let
• 50 volných minut za 150 Kč vč. DPH
• 200 SMS za 100 Kč vč. DPH, tzn. 1 SMS za 0,50 Kč vč. DPH
• Tarif Internet v mobilu na měsíc se slevou 50 %, tj. za 89 Kč vč. DPH
• Platí vždy jeden rok od čestného prohlášení zákazníka o tom, že je studentem

Jednotlivé balíčky ze Studentské nabídky lze libovolně kombinovat, nebo aktivovat individuálně.

Vlastní síť:

Služba vhodná zejména pro malé firmy, která umožňuje vytvořit si vlastní skupinu čísel, v rámci níž lze volat za velmi výhodnou cenu.

• nabízí zvýhodněné volání a SMS v rámci skupiny až deseti čísel
• za měsíční poplatek 48 Kč vč. DPH za každé číslo ve skupině
• cena za volání na čísla ve skupině: 1,20 Kč vč. DPH
• cena SMS na čísla ve skupině 1,20 Kč vč. DPH

Vlastní síť neomezeně:

• nabízí neomezené volání a SMS v rámci skupiny až deseti čísel
• za měsíční poplatek 240 Kč vč. DPH za každé číslo ve skupině
• cena za volání na čísla ve skupině: 0 Kč
• cena SMS na čísla ve skupině 0 Kč

Výše vyjmenované služby mohou využít všichni zákazníci, kteří již obrželi SMS o tom, že byli úspěšně převedeni na nový systém zákaznické péče, nebo zakoupili novou SIM od Vodafonu.

Všechny tyto služby budou od 1.2.2011 představeny také i na webu Vodafonu na adrese www.vodafone.cz. U služeb, které se převodem na nový systém zákaznické péče mění, naleznou zákazníci vždy jejich podobu před změnou a po změně a sami si budou moci zkontrolovat, zda jejich číslo již bylo převedeno, nebo kdy se jich změna začne týkat.

Exit mobile version