Český Webnode se více orientuje na služby pro firmy

Služba Webnode, úspěšný český start up, který se za pár let své existence vyšplhal do pozice zavedené webařské společnosti, představil novou službu pro byznys klientelu. Nabídl jednoduché instantní weby pro menší firmy a drobné podnikatele.

Hlavní byznys model Webnode až doposud stál především na pronájmu redakčního systému pro e-shop a na intuitivní tvorbě mobilních webů. Jako reklamní platforma mu přitom sloužil jednoduchý online (dnes bychom možná řekli cloud) editor pro tvorbu osobních webů, který poskytuje zdarma. Právě popularita této služby přiměla autory ke kroku nabídnout podobnou platformu také komerčnímu segmentu.

Firemní zákazníci mají díky platformě možnost si vytvořit webové stránky během pár minut, a to včetně struktury webu a textů, které jsou pro jednotlivé obory podnikání předpřipraveny. Platforma disponuje databází více jak 2000 šablon pro 100 oborů podnikání. Podle statistik si v současnosti vytvoří své firemní stránky na Webnode okolo 1 000 firem denně. Ty lze následně hostovat jak pod doménou Webnode (firma.webnode.cz nebo firma.webnode.com), tak na vlastní doméně.

Podobný produkt nedávno nabídl také Mediatel, který nedávno oznámil vznik své o něco profesionálněji koncipované platformy Internet 123, té by mohl Webnode konkurovat především cenou, která začíná již lehce pod 100 Kč za stránky.

Exit mobile version