Zákaznická podpora společnosti HP nabízí revoluční možnosti personalizace

Centrum podpory HP bylo rozšířeno o nový portál a unikátní aplikaci pro mobilní technickou podporu.

Společnost HP dnes oznámila dosažení dalšího milníku v oblasti služeb podpory Always On Support. Zákazníci a partneři HP se nyní mohou lépe zorientovat ve službách podpory a snáze si je přizpůsobit vlastním potřebám, díky čemuž jim HP zajistí rychlejší přístup k relevantním informacím, odborníkům a technologiím.

Zákazníci z řad firem potřebují optimalizovat produkty, vyměňovat si nápady s kolegy a aktivně předcházet problémům – jedině tak mohou uspět v dnešním dynamickém, vysoce konkurenčním tržním prostředí. Středisko podpory HP Support Center nyní přináší vylepšený přístup k IT odborníkům, nové on-line nástroje technické podpory a jako první na trhu stejnojmennou aplikaci pro mobilní technickou podporu.
Mimochodem, středisko podpory HP zaznamenalo během letošního roku nárůst hodnocení zákaznické spokojenosti o 18 %, resp. dokonce 30 % v případě reakce „na první pokus“ zákazníka při dotazech v rámci webové podpory.

„Zákazníci očekávají od dodavatelů produktů a služeb okamžitou podporu včetně přístupu k relevantním informacím a lidem, aby mohli v kterémkoli okamžiku rychle vyřešit své případné problémy,“ říká Sue Barsamian, senior viceprezidentka a generální ředitelka HP Technology Services Support. „Služby podpory proto neustále vyvíjíme tak, abychom zajistili jejich zvýšenou dostupnost i bohatší možnosti personalizovaného přístupu – díky tomu přinášíme našim zákazníkům vyšší hodnotu jejich investic do IT prostředí.“

Služby podpory HP Support Center nabízejí klientům:

„HP naplno využilo svého silného tahu v oblasti inovací a nabízí zákazníkům nástroje, díky nimž mohou zásadně změnit, vylepšit či rozšířit svoje stávající návyky a očekávání v oblasti služeb technické podpory,“ řekl Rob Brothers, ředitel divize Hardware and Software Support Services ve společnosti IDC. „Nové možnosti centra podpory společnosti HP posunují služby on-line podpory na zcela novou úroveň a zvyšují laťku pro očekávání zákazníků.“

Dostupnost
Všechny uvedené funkce lze využívat bez dodatečných nákladů v rámci běžné záruky, služeb HP Care Pack a smluvních dohod. Některé funkce vyžadují specifické úrovně podpory. Centrum podpory HP obsahující zmíněná vylepšení bude celosvětově k dispozici během června. Více informací lze najít na webu www.hp.com/services/supportcenterintro.
Rozšířené možnosti centra podpory HP jsou jednou z klíčových komponent strategie Instant-On Enterprise, která ve světě nepřetržité konektivity umožňuje využívat technologie při veškeré spolupráci se zákazníky, zaměstnanci, partnery a občany.

Exit mobile version