• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Změna značky Grisoft se obejde bez reklamní kampaně

Jiří Kocourek
7. 2. 2008
| Články
Trend

Společnost Grisoft, dodavatel bezpečnostního softwaru, informovala o tom, že mění svůj název na AVG Technologies. Změna názvu se týká také všech dceřiných společností. Další údaje zůstanou nezměněny, stejně jako dosavadní ochranné známky Grisoft. U Grisoft tak proběhl rebranding. Podobnými změnami prošli dříve operátoři Vodafone, T-Mobile i O2 nebo společnost ESET Software, která se v kampani zaměřila na propagaci nového softwaru ESET Smart Security.

Podle J. R. Smitha, generálního ředitele společnosti AVG Technologies, hodlá firma změnou názvu především posílit povědomí o značce AVG ve světě. „Jednotná identita značky a firmy pak výrazně zvýší efekt našich marketingových aktivit a další komunikace,“ doplnil. Firma ovšem podle informací ITBIZ.cz nechystá v souvislosti s touto změnou žádnou reklamní kampaň. Změny loga a dalších propagačních materiálů budou probíhat postupně podle zatím neveřejného plánu.

Společnost získala rovněž v zahraničí k výhradnímu používání doménu avg.com, což by mělo napomoci přechodu na jednotnou prezentaci produktů i firmy. Podle provedených průzkumů veřejného mínění se značka AVG stala v USA třetí neznámější v oblasti počítačové bezpečnosti a respondenti jí přisuzují vysokou technickou vyspělost.

Software AVG patří podle zpravodajského serveru CNet mezi dvacítku nejčastěji stahovaných programů všech dob a jeho bezplatná verze AVG Anti-Virus Free Edition pokořila již několikrát hranici 1 000 000 stažení za jeden týden na prestižním serveru Download.com.

Když se s námi loučil Oskar

Změna značky (označovaná jako rebranding) přitom není na českém IT a telekomunikačním trhu neobvyklá. V roce 2005 se britský mobilní operátor Vodafone dohodnul s kanadskou společností TIW, vlastníkem tehdejší značky Oskar, a odkoupil společnost. Rebranding probíhal postupně. Pro změnu obchodní značky si Vodafone postupně připravoval půdu. Jistou dobu společnost vystupovala pod značkou Oskar a zároveň Vodafone. Toto duální logo bylo použito na všech materiálech firmy. Po určité době se název změnil úplně. Oficiální vstup Vodafone na český trh doprovázela masivní reklamní kampaň.

Úkolem agentury OMD bylo změnit povědomí zákazníků o značce Oskar, která byla na trhu pět let. V první části kampaně se na různých místech objevovala velká červená ruka bez dalších podrobností. Tím došlo údajně k vytvoření tajemné atmosféry. Na tuto anonymní červenou ruku navázala další část kampaně, která odhalila logo Vodafone se spojením „Je to ve vašich rukou.now“. „Celkový dojem byl ohromující. Kampaň vyprovokovala širokou diskusi v populaci a rozsáhlé PR. Povědomí o značce Vodafone okamžitě stoupalo,“ hodnotí agentura zpětně celou kampaň na svém webu.

Se změnou souvisela také úprava komunikační strategie – původní přátelský tón postupně vystřídaly seriózní reklamní spoty v duchu velké nadnárodní společnosti. Vodafone se však k neformálnímu stylu nedávno opět vrátil.

Další mobilní operátoři se také změny značky nevyvarovali. Současný mobilní operátor T-Mobile se dříve jmenoval Paegas a Telefónica O2 vytvořila jedinou značku firmy z původně oddělených společností Eurotel a Český Telecom (ještě dříve SPT Telecom).

Související
Jděte už s tím rebrandingem k šípku (blog)

Rubriky: Security

Související příspěvky

Zprávičky

Útok na zranitelnost v Microsoft SharePoint zasáhl 400 organizací, může jich být i víc

25. 7. 2025
Zprávičky

Nemocnice Nymburk má po kyberútoku v provozu informační systémy asi z 90 %

24. 7. 2025
Zprávičky

Policie zadržela administrátora významného ruskojazyčného kyberločineckého webu

23. 7. 2025
Zprávičky

Rozvoj MSP trhu: 78 % lokálních poskytovatelů čeká dvouciferný růst

23. 7. 2025

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Souhlasím se Zásadami ochrany osobních údajů .

Zprávičky

TikTok v USA skončí, pokud Čína neschválí jeho prodej, řekl ministr Lutnick

ČTK
25. 7. 2025

Čínská sociální síť TikTok bude muset ve Spojených státech ukončit provoz, pokud Čína neschválí

Intel propustí 15 % zaměstnanců a opouští plán na továrnu v Magdeburku

ČTK
25. 7. 2025

Americký výrobce čipů Intel propustí 15 procent zaměstnanců, do konce roku by jich v

Útok na zranitelnost v Microsoft SharePoint zasáhl 400 organizací, může jich být i víc

ČTK
25. 7. 2025

Hackerskému útoku, který souvisí s rozsáhlou kybernetickou špionážní operací zaměřenou na serverový software od

Asociace: Americký akční plán pro AI ovlivní technologickou suverenitu ČR

ČTK
24. 7. 2025

Americký akční plán pro umělou inteligenci (AI), který představil ve středu prezident Donald Trump,

Alphabet překonala očekávání, zvýšila tržby o 14 % na 96,4 miliardy dolarů

ČTK
24. 7. 2025

Americká technologická společnost Alphabet, jejíž součástí je také internetová společnost Google, ve druhém čtvrtletí

Nemocnice Nymburk má po kyberútoku v provozu informační systémy asi z 90 %

ČTK
24. 7. 2025

Informační systémy v nymburské nemocnici jsou po kybernetickém útoku z 1. července v provozu

Policie zadržela administrátora významného ruskojazyčného kyberločineckého webu

ČTK
23. 7. 2025

Policie zadržela na Ukrajině administrátora jednoho z největších ruskojazyčných webů sloužících kybernetické kriminalitě XSS.is.

Rozvoj MSP trhu: 78 % lokálních poskytovatelů čeká dvouciferný růst

Pavel Houser
23. 7. 2025

Rychlejšímu rozvoji v poskytování řízených služeb (MSP) nejvíce brání limitované rozpočty klientů a nedostatečná automatizace

Tiskové zprávy

CRA výrazně zlepšují hospodářské výsledky, růst táhne progres ICT služeb

QNAP představuje nové akcelerátory Edge AI, QAI-M100 a QAI-U100

HP oceňuje špičkové servisní partnery. Kvalitní podpora zůstává základem zákaznické zkušenosti

ÚOHS: Pokuta 200 000 Kč pro Ministerstvo pro místní rozvoj

Ministerstvo pro místní rozvoj nabízí odměny za odhalení bezpečnostních děr ve svých IT systémech

O2 production sází na Panasonic Kairos

Zpráva dne

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Redakce
15. 5. 2025

Kupte Windows 11 CDkey od Goodoffer24.com a můžete růst s tímto OS jak při...

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Malé modely AI mají být velkým trendem

Pavel Houser
3. 1. 2025

V záplavě prognóz technologického vývoje (nejen) v roce 2025 zde prozatím trochu zapadlo jedno téma, které...

Slovník

Event Marketing

ASP.NET

.A

Nejpopulárnější články

Žádný obsah není dostupný

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.