Adobe rekordně vzrostl zisk

Zisk společnosti Adobe již deváté čtvrtletí v řadě kvůli stále rostoucímu počtu předplatitelů balíku Ceative Cloud předčil očekávání analytiků.

Adobe uvedlo, že ve čtvrtém finančním čtvrtletí tohoto roku, které skončilo 27. listopadu, si Creative Cloud předplatilo 833 000 nových uživatelů. Analytici přitom předpokládali, že to bude pouze 678 000 uživatelů. A zajímavá jsou i další čísla. Okolo 52 % nových předplatitelů zvolilo nejdražší plnou verzi Creative Cloud. „Noví uživatelé se nerekrutují pouze z řad firem, ale jde o běžné uživatele a nadšence, kteří si nikdy dříve produkt z rodiny Creative nekoupili,“ dodal CFO Mark Garrett.

Adobe přechází z „krabicových verzí“ na předplatné softwaru již delší dobu kvůli tomu, aby jeho příjmy byly předvídatelnější. Příjmy z divize digitální média, pod niž spadá i Creative Cloud, se meziročně zvýšily na 875,3 milionů dolarů. Příjmy z divize digitálního marketingu, který nabízí firmám nástroje na analyzování chování spotřebitelů ve vztahu k sociálním médiím, vzrostly o 2,3 % na 382,7 milionů dolarů. Celkové příjmy se pak meziročně zvýšily o 21,7 % a dosáhly 1,31 miliardy dolarů. Hodnota akcií Adobe již v tomto roce vzrostla o 22,4 %.

Exit mobile version