Amazon spustil nákupní sociální síť Spark pro chytré telefony

Jedná se de facto o křížence Instagramu, Pinterestu a e-shopu.
Internetový prodejce Amazon zprovoznil síť Spark, která členům umožní vzájemně si ukazovat a sdílet fotky a videa a zároveň nakupovat zboží na jeho webu. Nová platforma byla podle mluvčí firmy spuštěna v úterý. Amazon se tak poprvé vydal na pole sociálních médií, uvedla agentura Reuters.

Spark je v současnosti dostupná pouze prostřednictvím mobilních telefonů se speciální aplikací. Používat ji zatím mohou jen zákazníci, kteří mají předplacenou službu Amazon Prime.

„Vytvořili jsme Spark, abychom zákazníkům umožnili objevovat a nakupovat prostřednictvím komunity lidí s podobnými zájmy,“ uvedla mluvčí firmy.

Podle mnohých uživatelů se jedná o křížence Instagramu, Pinterestu a internetové komerce. Zákazník zadá oblasti, které chce sledovat, a zobrazí se mu příspěvky jiných uživatelů s relevantním obsahem. Pokud se mu výrobek sdílený prostřednictvím videa nebo fotky líbí, může jej prostřednictvím odkazu ihned zakoupit, nebo k němu přidat smajlíka.

Exit mobile version