Ani prodeje tabletů neporostou do nebe, poprvé padají

Prodeje tabletů v posledních třech letech kontinuálně stoupaly a již to vypadalo, že se jedná o nenasytitelný trh, čemuž nahrávaly prognózy analytických společností jako je Gartner, nebo IDC, nemělo to ale zřejmě platit na vždy.
Podle aktuálních dat analytické společnosti NPD DisplaySearch se ale v posledním čtvrtletí trend zřejmě obrátil. Podle dat DisplaySearch se za první kvartál prodalo 56 miliónů těchto zařízení, což představuje pokles, ve stejném období roku 2013 to totiž bylo okolo 59 miliónů. Za poklesem může podle společnosti stát časté zpožďování uvádění nových modelů od již zavedených výrobců.

Oproti loňsku se také změnil trend preferencí, co se týče velikosti displeje. Zatímco v roce 2013 tvořily 58 % prodejů 7″ až 7.9″ zařízení, nyní je patrný trend většího zájmu o větší úhlopříčky.

Exit mobile version