AOL koupilo Adap.TV za 405 milionů dolarů

Šéf AOL Tim Armstrong dokončil největší akvizici ve své funkci – za 405 milionů dolarů koupil webovou společnost Adap.TV zabývající se videem.

Adap.TV je americká společnost, která se specializuje na digitální video reklamu. A to je trh, na nějž AOL chce zcela jistě hlouběji proniknout, což bylo evidentní i z akvizice video syndikátoru 5Min před několika lety. Během konference s investory Armstrong řekl, že „se nacházíme na rozcestí, kdy se v dalších deseti letech začnou přelívat miliardy dolarů z televizních reklam na internet.“

Analytici se shodují na tom, že AOL podniklo dobrý krok, jelikož jen v letošním roce mají společnosti utratit za reklamu na internetu 4,1 miliardy dolarů, což je meziroční nárůst o 41 %. Množství cílených video reklam má v roce 2013 vzrůst o 72 %. AOL včera také zveřejnilo finanční výsledky za uplynulé čtvrtletí, které předčily očekávání analytiků. I když zisk klesl z 970,8 milionů dolarů na „pouhých“ 28,5 milionů dolarů, je toto meziroční srovnání nepřesné, neboť před rokem AOL licencovalo Microsoftu patenty za miliardu dolarů.

Exit mobile version