APEK: S internetovými nákupy má zkušenost 97 % občanů ČR

Na Internetu nikdy nenakoupila pouze 3 procenta aktivní internetové populace a téměř tři čtvrtiny populace nakupují na Internetu minimálně jednou za čtvrt roku. Vyplývá to z aktuálního výzkumu společnosti Mediaresearch pro Asociaci pro elektronickou komerci.

Kolik utrácíme v internetových obchodech.

Téměř tři čtvrtiny aktivní internetové populace nakupují na Internetu minimálně jednou za čtvrt roku, v roce 2012 to byly zhruba dvě třetiny. V roce 2013 tržby maloobchodu na Internetu překročily objem 58 miliard korun (s 16% meziročním růstem).

Co dále víme o internetovém nakupování v Česku?

Nejméně utrácí věková skupina 15 až 24 let a nejvíce respondentů utratilo za poslední rok částku od 5 000 do 10 000 Kč. Nejběžnější částka utracená při jednom nákupu je 501 až 1000 Kč a to u třetiny dotazovaných, pouze o procento méně při jednom nákupu utratí 1001 až 2000 Kč.

Většina zákazníků internetových obchodů je spokojena s kvalitou služeb poskytnutých při online nákupech, 34 % má ty nejlepší zkušenosti, 65 % má spíše dobré zkušenost. Pouze jedno procento má zkušenosti spíše špatné.

Exit mobile version