Aplikace od eMerite odhaluje zdroje tzv. „mediálních útoků“

Nová funkce aplikace VOBID pro monitoring sociálních sítí od společnosti od eMerite identifikuje pro firmy servery, na kterých vypukla kritická diskuse o společnosti, nebo jejích produktech, zdroj tzv. mediálního útoku a jména autorů, kteří kampaň rozpoutali.

VOBID je údajně nejstarším českým nástrojem pro Social Media Monitoring, resp. komplexní vyhodnocování obsahu a dopadu internetových diskusí. Služba je založena na souběžném využívání několika softwarových nástrojů, určených k monitoringu sociálních médií.

„Odhalování identity osob, které na Facebooku, Twitteru nebo jiném webu iniciují kampaň proti určité firmě, je přirozeným rozšířením našeho určování nejvlivnějších diskutérů, tzn. Opinion Makers,“ myslí si Martin Petrášek, ředitel eMerite, s.r.o.

„Jestliže monitoringem zachytíme o určitém klientovi stovky a tisíce kritických diskusních příspěvků na různých webech, bývá důležité zjistit, na jakém webu kampaň začala, kdo ji rozpoutal, a jak se přelévala na jiné weby a další média,“ dodává ještě.

Společnost eMerite poskytuje monitoring sociálních médií od roku 2009. Pro klienty v ČR i v zahraničí vyhodnocuje obsah a dopad internetových diskusí v češtině, slovenštině, ruštině, polštině, maďarštině, slovinštině, chorvatštině, rumunštině, angličtině a v dalších až 60 jazycích. Mezi odběratele služby eMerite VOBID patří např. AHOLD, Tesco Stores, Danone, pojišťovna Uniqa, AAA AUTO, RWE Transgas, Komerční banka, Vodafone a řada dalších klientů.

Exit mobile version