Apple má na páscích pro své smartwatch rekordní marže

Téměř pětina všech lidí, kteří si koupili Apple Watch, si podle nových dat zveřejněných agenturou Reuters pro své smartwatch pořídila i náhradní pásky. A na nich má americký gigant rekordní marže.

Reuters vychází z dat společnosti Slice Intelligence, která analyzuje elektronické účtenky zasílané do e-mailových schránek vybraných uživatelů. I když Apple zatím neuvedl, kolik kusů svých chytrých hodinek prodal, podle odhadů Slice jich americký gigant do poloviny června prodal 2,79 milionů kusů. Jak to však vypadá, prodejem hodinek to teprve začíná, jelikož řada uživatelů si dokupuje i náhradní pásky, na nichž má Apple obrovské marže. Například nejlevnější 38mm sportovní pásek, jenž se prodává za 49 dolarů, Apple vyrobí za pouhé dva dolary.

Slice zkoumal elektronické účtenky více než dvou milionů lidí z USA, z nichž si něco přes 20 000 koupilo Apple Watch. A z těchto lidí si pak asi 17 % pořídilo i náhradní pásek. I když nejpopulárnějším je černý sportovní pásek, hned na druhém místě je pásek Milanese loop, který se prodává za 149 dolarů. Z toho analytici vyvozují, že řada uživatelů chce mít „dvoje hodinky v jednom“, tedy variantu do společnosti i na sport.

Exit mobile version