Apple získává 3x více zákazníků od Samsungu než jak to funguje obráceně

Podle nové studie Consumer Intelligence Research Partners získává americká společnost Apple třikrát více bývalých zákazníků Samsungu, než korejská společnost od Apple.

Ze studie, jež se zabývala nakupovacími zvyky a demografickými údaji lidí v USA, kteří si v posledních devadesáti dnech koupili nový chytrý telefon, dále vyplývá, že kupující iPhonů jsou vzdělanější a mají vyšší příjmy. Sedm procent lidí, jež se zúčastnili studie a v posledních třech měsících si koupili nový telefon od Samsungu dříve vlastnilo iPhone, zatímco 20 % kupujících iPhonu dříve vlastnilo telefon s Androidem. Pokud se podíváme jen na uživatele, kteří měnili telefon Samsungu za iPhone, 33 % nových zákazníků Apple se rekrutovalo z řad bývalých uživatelů Samsungu, zatímco jen 11 % zákazníků korejské firmy přešlo z iPhonu.

Mezi červnem 2012 a červencem 2013 přešlo 42 % zákazníků Apple ze starého iPhonu na nový a 43 % uživatelů telefonu od Samsungu upgradovalo z jiného androidového smartphonu (ne nutně od této společnosti). Zatímco 37 % zákazníků, jež si pořídili smartphone od Samsungu, si chytrý telefon koupilo vůbec poprvé, u Apple to bylo 26 %. Zajímavá jsou i další data. Téměř 70 % dotázaných kupujících iPhone vydělává přes 50 000 dolarů ročně, zatímco u uživatelů Samsungu do této kategorie spadá jen 55 %. Téměř polovina zákazníků Apple pak tvrdila, že vlastní vysokoškolský diplom, zatímco u zákazníků Samsungu to bylo jen 30 %.

Exit mobile version