ATS-Telcom odmítá odpovědnost za selhání základního registru vozidel

Firma ATS-Telcom Praha, tatáž akciovka, která stojí za problematickým novým registrem vozidel a několika dalšími kontroverzními veřejnými zakázkami, odmítla uznat jakékoliv pochybení na své straně.

„Já říkám, že problémy, které vidíme, jsou problémy ve výkonu agendy centrálního registru vozidel, nikoliv v aplikaci. Zároveň taky tvrdím, že tyto problémy jsou plně v gesci ministerstva dopravy, kde my se, samozřejmě ve spolupráci s ministerstvem dopravy, snažíme ty věci velmi operativně řešit, jít jim naproti,“ snaží se veškerou odpovědnost přenést na třetí stranu ředitel společnosti Martin Tůma.

Ředitel ATS-Telcomu se zároveň ale snaží celému problému obrušovat hrany, takže jistou odpovědnost nejspíše přeci jenom cítí, nebo alespoň tuší hrozící zodpovědnost a snaží se z nepříjemné situace nějak vybruslit.

„Do dnešního dne nemám jediný oficiální dokument od ministerstva dopravy, který by mi jasně specifikoval, v čem jsme my něco nedodrželi. My máme jednoznačně smlouvou definované naše odpovědnosti a samozřejmě, bude-li nám prokázáno, že jsme tyto odpovědnosti nedodrželi nebo že jsme nedostáli tomu, co jsme slíbili, prostě to přijmeme, vypořádáme to standardně tak, jak se to standardně udělat má,“ prohlašuje proto dále.

Nový centrální registr vozidel pořádně nefunguje ani dnes, ačkoli měl běžet již před čtrnácti dny, alespoň papírově kvůli němu také přišlo několik zaměstnanců ministerstva o osobní hodnocení. Hlavní výhodou systému měla být původně větší přehlednost, značky na přání a napojení na základní registry, policii a evidenci kradených aut v zahraničí. Je téměř ironií, že registr bez problému splňuje momentálně pouze jediný bod, ty zbývající (například rychlost) zůstávají nesplněny, nebo rovnou lámou systému vaz (napojení na základní registry a evidenci kradených aut).

Exit mobile version